Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار‌های دور برگشت رقابت‌های مرحله یک‌شانزدهم لیگ اروپا، شب گذشته برگزار شد و سایت ترانسفر مارکت به این بهانه، ارزشمندترین  بازیکنان حاضر در این دوره از بازی‌ها را  معرفی کرد.

در صدر این رنکینگ، پُل پوگبا فرانسوی، بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد با ارزشی معادل ۱۰۰ میلیون یورو قرار دارد و کای هاورتز، پدیده جدید فوتبال آلمان و تیم بایرلورکوزن، به همراه  کریستین اریکسن، هافبک اینتر میلان با ارزش ۹۰ میلیون یورویی نفرات دوم و سوم این لیست هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آتش بازی شیاطین جوان در اولدترافورد/ صعود اینتر در سکوت کَر کننده «مه آتزا»

لائوتارو مارتینز از اینتر ( ۸۰ میلیون یورو)، مارکوس رشفورد از منچستر یونایتد (۸۰ میلیون)، روملو لوکاکو از اینتر (۷۵ میلیون)، هری مگوائر از یونایتد (۷۰ میلیون)، الکساندر لاکازات از آرسنال  (۷۰ میلیون)، امریک اوبامیانگ از آرسنال (۷۰ میلیون) و نیکلاس پپه از آرسنال (۶۵ میلیون یورو) نفرات چهارم تا دهم این فهرست هستند.

انتهای پیام/  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ اروپا منچستر یونایتد آرسنال انگلیس اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محبیان عصر چهارشنبه در مراسم پهلوانی و زورخانه‌ای ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: هر حرکتی که در راستای ترویج ورزش انجام می‌شود ارزشمند و مقدس است بالاخص ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی که اهمیت زیادی دارد.

محبیان اضافه کرد: در شرایطی که تکنولوژی بر جامعه حکمفرما شده است و میزان سرانه ورزشی کاهش یافته است هر حرکتی در ترویج ورزش بسیار مهم است افزایش چنین برنامه‌های بسیار مهم و ارزشمند است.

وی گفت: ورزش زور خانه‌ای در بیجار بیش از ۵۰ سال است که قدمت دارد و این نشان از اهمیت ویژه ایست که اینکه این ورزش در این شهرستان دارد.

محبیان تاکید کرد: ورزش باستانی از معدود ورزش‌هایی است که نقش پهلوانی در آن بر نقش قهرمانی غلبه دارد و علاوه بر سلامتی اخلاق مداری، مردانگی و افتادگی هم در این ورزش وجود دارد.

وی ادامه داد: فضائل اخلاقی در ورزش باستانی اهمیت زیادی دارد و چه خوب است که این ورزش را بین همه آحاد مردم و جوانان و نوجوانان ترویج دهیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: آنچه که در ورزش پهلوانی ما می‌بینیم عصاره آن را در شهدا و رزمندگان اسلام مشاهده می‌کنیم چرا که یک تقارن مبارک اتفاق افتاده است و تلفیق این برنامه با یادواره شهدا صورت گرفته است.

کد خبر 6088076

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی بین آحاد جامعه ترویج شود
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • از این برد خوشحالی، خجالت بکش! (عکس)
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات