Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدزین‌العابدین موسوی جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مسافران ورودی به شهرستان آبادان توسط نیروهای بهداشتی تست اولیه کرونا انجام می‌شود.

وی افزود:خودروهای ویژه‌ای در مبادی ورودی شهرستان مستقر شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک افراد به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل می‌شوند.

موسوی گفت: نیروها و تجهیزات لازم در مبادی ورودی مستقر شده و تمام مسیرهای ورودی هوایی، دریایی و زمینی از امروز مورد پایش قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به آماده‌سازی بیمارستان صحرایی امام علی(ع) برای انتقال بیماران احتمالی مبتلا به کرونا ویروس خبر داد و اظهار داشت:هم‌اکنون بیمارستان طالقانی برای بستری کردن بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده که پس از تجهیز بیمارستان صحرایی بیماران به مکان منتقل می‌شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:تجیهزات لازم برای تست اولیه و درمانی بیماری کرونا ویروس در آبادان وجود دارد و حال عمومی مبتلایان به این ویروس رضایت بخش است و مشکلی در روند درمان آنها نیست.

به گزارش ایرنا تست اولیه کرونا ویروس سه بیمار در آبادان مثبت اعلام شده است.بیمارستان طالقانی برای بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا ویروس در آبادان در نظر گرفته شده است.

عملیات ضدعفونی کردن فرودگاه آیت الله طالقانی آبادان و راه آهن خرمشهر نیز امروز انجام شد.

بر اساس اعلام فرمانداری ویژه آبادان تمام جمعه بازارها و مراکز تجمع ، به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیل شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آبادان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آبادان ویروس کرونا آبادان کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی، بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

 شیوا رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز اظهار داشت: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است و امیدواریم با راه اندازی این بخش بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم.

وی افزود: این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاج کریم مردانی آذر ، استاندار آذربایجان شرقی و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز که در تجهیز این بخش کمک کردند قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • درمان بیماران یک عبادت و دارای اجر معنوی است
  • اجرای موفق طرح ملی پایش مراکز درمانی کشور در تعطیلات نوروز