Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطمئنا تمامی طرفداران سونی هیچ مدلی را بیشتر از سری اکسپریا دوست ندارند، اما متاسفانه این امر کمی به دلیل عدم موفقیت این شرت ژاپنی در ارائه گوشی‌های خوب طی چند سال اخیر کمی با تغییر مواجه شده است. گوشی‌های اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس نتوانستند فروش خوبی را در سطح جهانی به خود اختصاص دهند و این امر برای مدل‌های پیشین و اجداد آن‌ها نیز اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروش گوشی‌های شرکت سونی در اکثر بازار‌های جهانی قسمت ناچیزی را به خود اختصاص می‌دهد و این مسئله برای بازار فروش این شرکت در آمریکا نیز صدق می‌کند. در طی این اتفاقات شرکت ژاپنی سونی تصمیم گرفت تا همکاری خود را با اکثر خرده فروش‌ها در آمریکا قطع کند. با این حال همچنان برخی از نمایندگی‌های این شرکت در کشور‌ها وجود دارند تا محصولات خود را در اختیار علاقه‌مندان شرکت قرار دهند.

قیمت کم محصولات سونی

به دلیل مشکلات اخیر شرکت سونی در فروش گوشی‌های هوشمند خود برخی افراد در مواقع مختلف توانسته‌اند خرید‌های کم قیمتی از این شرکت داشته باشند. به عنوان مثال در حال حاضر یکی از معدود خرده فروشان باقی مانده تخفیف شگفت‌آوری را بر روی گوشی‌های سونی قرار داده است. این شرکت که B&H نام دارد، اکسپریا ۱۰ پلاس را با قیمتی باور نکردنی برای فروش منتشر کرده است. این گوشی در حال حاضر نیز داخل برخی سایت‌ها مانند آمازون و بست بای با قیمت پایین ۴۳۰ دلار قرار گرفته، اما B&H تلفن همراه مذکور را تنها با قیمت ۴۱۰ دلار در دسترس گذاشته است.

در حال حاضر بسیاری از طرفداران و علاقه‌مندان گوشی‌های شرکت سونی قادرند با مراجعه به سایت این مجموعه تلفن همراه هوشمند اکسپریا ۱۰ پلاس را خریداری کنند. گفته می‌شود این مخصول در برخی مناطق حتی با قیمت ۲۸۰ دلار نیز به فروش رسیده است. به نظر می‌آید شرکت سونی تنها با کمک طرفدارن وفادار خود توانسته تا محصولات اخیر خود را به فروش برساند و برخی از خرده فروش‌ها تنها برای آن که انبار خود را خالی کنند این تلفن‌های همراه را با هر قیمتی که ممکن است به فروش می‌رسانند.

 

بیشتر بخوانید:یکی از قدیمی‌ترین خودروهای داج در دست فروش قرار گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سونی گوشی های هوشمند تلفن های هوشمند اکسپریا ۱۰ شرکت سونی خرده فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران

رئیس پلیس تهران بزرگ از دستگیری بیش از ۳۰۰۰ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳ تن موادمخدر از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همه متهمان تحت رصد پلیس هستند، گفت: این امر به کشفیات گسترده و مهمی منجر شده که امروز نتیجه آن را می‌بینید.

وی با بیان اینکه اولویت ما جلوگیری از توزیع محموله‌های قاچاق مواد مخدر است، گفت: البته در کنار دانه‌درشت‌ها با با توزیع کنندگان و خرده فروشان نیز برخورد می‌کنیم. از ابتدای سال‌جاری تاکنون تقریبا ۳۲۰۰ توزیع کننده خرده و همچنین حاملان مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: آمار‌های ما از میزان کشفیات موادمخدر نشان می‌دهد که در سالجاری تاکنون در مقایسه با مدت در سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی کشفیات مواد مخدر بوده‌ایم.

محمدیان در ادامه به تشریح یکی از پرونده‌ها پرداخت و گفت: یک تن و ۱۱۸ کیلوگرم بار شیشه از یک تریلی کشف کردیم که بزرگترین محموله شیشه‌ای است که تاکنون کشف شده و منشا آن خارج از کشور و مقصد آن تهران بود. این محموله در رصد همکاران من بود و اگر این بار توزیع می‌شد خطرات زیادی داشت.

وی ادامه داد: همکاران من در روز‌های تعطیل توانستند این محموله را کشف کنند و امروز اعلام می‌کنیم که پلیس همه ۷۰۰ ماموریت خود را از نقطه سفر مرزی تا مرکز کشور دارد را به خوبی انجام می‌دهد و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران ما ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • تلاش برای رساندن کمک‌های جدید به دست صهیونیست‌ها در کنگره
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • کاهش ۱۰ درصدی فروش آیفون
  • سقوط اپل از جایگاه بزرگترین سازنده گوشی جهان
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند