Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد مهدیان نسب  روز جمعه با اعلام این خبر افزود: ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز حین کنترل جاده اصفهان –الیگودرز به یک دستگاه اتوبوس اسکانیا مظنون و آن را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۲۳۵ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف و یک نفر را دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه محموله قاچاق از استان‌های مرکزی به مقصد غرب کشور بارگیری شده بود، اظهار داشت: کارشناسان ارزش گوشی‌های کشف شده را هشت میلیارد ریال اعلام کرده اند.

برچسب‌ها الیگودرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان الیگودرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کالای قاچاق انتظامی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ماینر‌های قاچاق در یزد

 سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی جانشین انتظامی استان یزد بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در شهرستان یزد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر قرار گرفت. 

وی افزود: بلافاصله ماموران به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این ساختمان موفق شدند، ۱۷ دستگاه ماینر را کشف کنند. 

جانشین انتظامی استان یزد گفت: ماینر‌ها جمع آوری و پرونده قضایی تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران