Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@18:43:11 GMT

نشان "شوالیه" فرانسه برای شهاب حسینی (+عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۸۸۳

نشان 'شوالیه' فرانسه برای شهاب حسینی (+عکس)

شهاب حسینی نشان "شوالیه فرهنگ و هنر" فرانسه را دریافت کرد.

شهاب حسینی، بازیگر نام آشنای تلویزیون، سینما و تئاتر ایرانی، نشان "شوالیه فرهنگ و هنر" فرانسه را دریافت کرده است.

به گزارش ایسنا، در مراسمی که پنج‌شنبه ۸ اسفند در سفارت فرانسه در تهران برگزار شد، حسینی نشان شوالیه را از فیلیپ تیه بو، سفیر فرانسه، دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل اعطای نشان "شوالیه فرهنگ و هنر" خلاقیت هنری یا ادبی ویا مشارکت درگسترش هنر و ادب در فرانسه و در جهان ذکر شده است.

پیش‌ترهنرمندان ایرانی صاحب‌نامی همچون عباس کیارستمی، پری صابری، اصغر فرهادی و لیلا حاتمی این نشان را دریافت کرده بودند.

 

لینک کوتاه: asriran.com/0030II

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شوالیه شهاب حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی بعد از اتفاقاتی که در اراک برایش رخ داد ، دفاعیه خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرد و امروز از سوی کمیته انضباطی با محکومیت مواجه شد. کمیته انضباطی در حکم خود رای به یک جلسه محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای سیدحسین حسینی داده است.

ساعتی بعد از حکم صادر شده علیه کاپیتان استقلال ، حسینی در تمرین تیمش حضور یافت و بی‌توجه به حاشیه‌های پیش آمده کارش را جلو برد.

حسینی که در این فصل عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته نقش موثری را در موفقیت‌های استقلال ثبت کند، با تجربه بالایی که دارد بی‌شک اسیر حواشی نمی‌شود و این مساله را در تمرین امروز نشان داد.

کاپیتان استقلال همچون روزهای گذشته با روحیه بالا و شرایط جسمانی و روانی مناسب در تمرین حضور یافت و کارش را جلو برد. او در عکسی که همراه با دو گلر دیگر استقلال و بهزاد غلامپور گرفت هم با لبخندی خاص نشان داد که شرایط مناسبی دارد.

حسینی در فصل جاری تاکنون در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته و در جدول بهترین دروازه‌بان های لیگ برتر رکورددار و صدرنشین است. او حالا امیدوار است در بازی هفته بیست و چهارم مقابل شمس‌آذر هم بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد تا پانزدهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • شهاب زاهدی از لیست آویسپا برای جدال با ماتسوموتو یاماگا خط خورد
  • دیسرتاسیون چیست؟
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • فیلم جدید پارسا پیروزفر و شهاب حسینی فردا اکران نمی‌شود
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...