Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکالی کالکین بازیگر نقش «کوین» در فیلم‌های محبوب « تنها در خانه » به گروه بازیگران سریال «داستان ترسناک آمریکایی» پیوست.

اخبار چهره ها - مکالی کالکین از جمله بازیگران جدیدی است که در فصل دهم این سریال پرطرفدار بازی می‌کند.

رایان مورفی خالق سریال اعلام کرد شماری از بازیگران به این فصل سریال اضافه شده‌اند و شماری از بازیگران فصل‌های قبلی نیز همچنان در سریال حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در اینستاگرام خود اعلام کرد سارا پولسن و ایوان پیترز بازیگران ثابت فصل‌های پیش در این فصل مجموعه هم حضور دارند. در حالی که فصل پیشین تنها فصلی بود که این دو در آن بازی نکرده بودند.

کالکین که برای بازی در نقش کوین در مجموعه فیلم‌های «تنها در خانه» شهرت جهانی یافت به تازگی به عنوان بازیگر مهمان در سریال کمدی هولو یعنی «عروسک‌چهره» دیده شد.

دیگر بازیگران فصل هم «داستان ترسناک آمریکایی» شامل کتی بیتس، لزلی گراسمن، بیلی لورد، آدینا پورتر، لیلی ریب، آنجلیکا راس و فین ویتراک می‌شود.هیچ موضوع، طرح اولیه یا اطلاعی درباره تاریخ اکران این فصل سریال داده نشده است.

از بازیگرانی که از آنها نام برده شده برخی در چند فصل این سریال بازی کرده بودند از جمله لیلی ریب که در ۶ فصل و کیتی بیتس که در ۵ فصل این سریال نقش‌آفرینی کرده بودند.

معلوم نیست کالکین ۳۹ ساله در فصل دهم « داستان ترسناک آمریکایی » در چه نقشی بازی می‌کند.

این سریال مورفی موضوع‌های مختلفی را ارایه کرده و از یک طنز سیاسی تا یک اثر ترسناک عامه‌پسند را خلق کرده است. فصل های مختف یانس ریال با عناوین «خانه قتل»، «تیمارستان»، «محفل»، «نمایش عجایب»، «هتل»، «روناک»، «فرقه»، «آخرالزمان»، و «۱۹۸۴» روی آنتن رفته‌اند.

این سریال در ژانر وحشت نخستین‌بار در کانال کابلی تلویزیونی اف‌ایکس در آمریکا در سال ۲۰۱۱ پخش شد. هر فصل از این سریال داستانی مجزا دارد که در پایان همان فصل داستان پایان می‌یابد اما بیشتر بازیگران اصلی سریال، در تمام فصل‌ها با نقش‌های متفاوت حضور دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تنها در خانه سریال کمدی داستان ترسناک آمریکایی بازیگر آمریکایی تنها در خانه سریال ترسناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال

به گزارش همشهری آنلاین، ‌ فصل اول سریال زخم کاری که بر اساس کتاب ۲۰ زخم کاری نوشته محمود حسینی زاد و با نگاهی به تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر ساخته شده بود، ‌ یکی از سریال‌های پربیننده شبکه نمایش خانگی بود. این سریال با بازی جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور داستان تاجری بود که از راننده مدیر هلدینگ به عضوی از هیأت مدیره تبدیل شده می‌شود. او با وسوسه و دستور زنش مدیر هلدینگ را می‌کشد و به تدریج با قتل بقیه اعضای هیأت مدیره صاحب تمام هلدینگ می‌شود. اما در آخر و بعد از این که خانواده اش از هم می‌پاشد، توسط معشوقه پیشینش به قتل می‌رسد.

فصل دوم سریال با کنجکاوی‌های زیادی شروع شد. تماشاگرانی که ماجرای مالک را در فصل یک دنبال کرده بودند، ‌ حالا مشتاق بودند بقیه داستان را ببینند به خصوص که مالک که در انتهای فصل اول ظاهرا کشته و دفن شده بود، در این فصل دوباره زنده شده بود. اما این تماشاگران هرگز آنچه را انتظار داشتند، به دست نیاوردند. شخصیت مالک هرچند بی منطق و بسیار غیر واقعی بعد از دفن در تابوت و زیرزمین زنده مانده بود، ‌ اما عملا در سریال حضور نداشت. مهدویان خطر چنین داستان باورناپذیری را به جان خریده بود تا شخصیت اصلی داستانش در فصل دوم حضور داشته باشد. به خصوص که تماشاگران به جواد عزتی در این نقش واکنش‌های بسیار خوبی داده بودند، اما با وجود این از این شخصیت به هیچ وجه نتوانسته بود استفاده کند. او را در خانه‌ای حبس کرده بود و به جایش میثم، ‌ پسرش، ‌ را تبدیل به نقش اصلی کرده بود، در حالی که این شخصیت اصلا چنین ظرفیتی نداشت. ضمن این که در هر قسمت چند شخصیت جدید وارد می‌شدند و بعد بدون این که به داستان کمکی بکنند یا جذابیتی داشته باشند، از داستان خارج می‌شدند.

به همین دلایل، این فصل نتوانست رضایت بینندگانش را به همراه داشته باشد. حالا باید دید که در فصل سوم که جزییاتی از آن منتشر نشده، چه اتفاقی برای سریال خواهد افتاد.

قطب شمال و داستان کنت مونت کریستو

یکی دیگر از سریال‌هایی که به زودی پخشش از شبکه نمایش خانگی شروع می‌شود، سریالی است به اسم «قطب شمال» که اولین تجربه کارگردانی سازنده‌اش، امین محمودی یکتا، محسوب می‌شود. در قطب شمال فرزاد فرزین که دیگر نشان داده به بازیگری علاقه زیادی دارد، ‌ برای اولین بار نقش اول را بازی می‌کند و همینطور نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام و بهادر زمانی در آن حضور دارند.

این مجموعه برگرفته از رمان کنت مونت-کریستو از الکساندر دوما است و داستان همایون و ارغوان را روایت می‌کند که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائن‌ها برای آرشام هموار شود.

قطب شمال از روز هفتم اردیبهشت منتشر می‌شود و در واقع جایگزین سریال گناه فرشته خواهد شد.

کد خبر 844608 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»
  • ژست سیگار در سریال ها؛ ملزومات یا ادا و اطوار؟
  • بازیگران کارتونی «بازی تاج و تخت»/ هنرنمایی جدید هوش مصنوعی
  • بازیگران «بازی تاج و تخت» به سبک انیمیشن‌های استودیو جیبلی / هنرنمایی هوش مصنوعی
  • عکس| دورهمی بازیگران سریال چاردیواری بعد از ۱۵ سال
  • بازیگرم، نه مأمور امنیتی
  • بهترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • بهترین سریال‌های عاشقانۀ کره‌ای با حال و هوای «فانتزی»
  • «رستگاری»؛ پرداخت سطحی و روایتی خطی از دنیای پس از مرگ