Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- فردا (شنبه) در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۱۱۰هزار کیلووات - ساعت برق توسط شرکت‌های تولید نیروی برق پرند مپنا و تولید نیروی جنوب غرب صبا- نیروگاه خرمشهر برای دوره تحویل هفتگی اسفند عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه، فردا (شنبه دهم اسفند ماه) کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲، حلال ۴۰۴ و ریفورمیت پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل، آیزوفید، بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰، حلال ۴۰۴ و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، بنزین پیرولیز پتروشیمی مارون، پروپان و نفتای سنگین پالایش نفت تهران، گاز پروپان صنعتی و گاز مایع صنعتی پتروشیمی بندر امام، نفتای سبک و نفتای میانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین چهارشنبه هفتم اسفند ماه، کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز و نفتای سنگین پالایش نفت تهران در رینگ داخلی و برش سنگین (محموله دریایی) شرکت نفت ستاره خلیج فارس، بنزین اکتان ۸۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، ریفورمیت پتروشیمی بوعلی سینا، گاز مایع پالایش گاز سرخون و قشم (شرکت ملی گاز ایران) و گاز مایع پالایش گاز فجر جم در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

طی معاملات این روز قریب به ۷۱,۵۴۴ تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۵,۰۳۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد داد و ستد قرار گرفت.

 ایرنا

برچسب ها: بورس انرژی ، برق ، معاملات

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بورس انرژی برق معاملات بازار فیزیکی بورس انرژی ایران پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان

شرکت نفت سپاهان تولید کننده روغن موتور اسپیدی ، عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را به قیمت مصوب در سراسر اصفهان آغاز کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت سپاهان اعلام کرد که در راستای تنظیم بازار و کاهش التهاب در بازار روغن موتور دیزلی، این شرکت عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را با قیمت مصوب در پایانه‌های استان ( پایانه امیرکبیر و ...) آغاز نموده است.

بر این اساس، دارندگان وسایل نقلیه سنگین اعم از باربری و مسافری میتوانند با مراجعه به این مراکز و با ارایه مدارک معتبر روغن موتور مصرفی خود را دریافت نمایند.

همچنین بر اساس تصمیمات اخذ شده، تعاونی های مسافری و باربری و همچنین اتحادیه ها و سازمان های مربوطه نیز می توانند با اعلام تقاضای واقعی خود، روغن موتور مورد نیاز خود را از مراکز عرضه شرکت نفت سپاهان دریافت نمایند.

در روزهای اخیر، کاهش عرضه از سوی برخی تولیدکنندگان اصلی و شناخته شده روغن موتور، موجب کمبود این محصول و در نتیجه التهاب در بازار روغن موتور دیزلی شده است و شرکت نفت سپاهان که تنها 20 درصد سهم بازار روغن موتور دیزلی را در اختیار دارد، با هدف رفع این التهاب و نابسامانی به وجود آمده ناشی از عدم عرضه سایر شرکت‌ها و احتکار عاملین روغن و به منظور کمک به مصرکننده نهایی عرضه نامحدود انواع روغن موتور دیزلی را براساس مسئولیت اجتماعی خود در کمک به دولت محترم در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عرضه شفاف فرآورده‌های نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس در بورس انرژی
  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • ۲۰۰ شرکت در راه بازار سهام
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان