Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@02:25:42 GMT

رئال، پیش به سوی الکلاسیکو بدون حق اشتباه(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۹۷۷

روزنامه مارکا صفحه اصلی امروز خود را به دیدار سرنوشت‌ساز رئال مادرید مقابل بارسلونا در لالیگا اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب و در حالی که تا دقایق پایانی از منچسترسیتی با تک گل ایسکو پیش بود، نهایتاً در ۱۰ دقیقه قافله را به حریف خود باخت و دو گل دریافت کردند تا کار بسیار دشواری برای صعود به مرحله بعدی چمپیونزلیگ داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شاگردان زین الدین زیدان اما در دومین بازی مهم خود در عرض چند روز، یکشنبه شب و در آخرین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و ششم لالیگا میزبان بارسلونا خواهند بود. رئال در حال حاضر با دو امتیاز کم تر از بارسا در رتبه دوم جدول قرار گرفته و به همین دلیل بازی یکشنبه شب می تواند برای این تیم و قهرمانی آن ها در لالیگا تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 

 

در همین رابطه نشریه مادریدی با مارکا تیتر اصلی " به سوی الکلاسیکو بدون حق اشتباه" به دیدار حساس و مهم رئال مقابل بارسا اشاره کرده است. در گزارش روی جلد امروز مارکا آمده است: " رئال یکشنبه شب برای تمام فصل خود بازی خواهد کرد. بعد از افتضاح در لیگ قهرمانان اروپا، دیدار برابر آبی و اناری ها آخرین امید زیدان خواهد بود. همچنین پیروزی برابر بارسا می تواند در بازگشت مقابل سیتی نقش مهمی ایفا کند."

 

 

بارسلونا رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم

نیکولاس گونزالس به گمان وارد شدن توپ به دروازه خالی کاستاریکا مسیر خود را تغییر داد تا احتمالا گل چهارم تیم ملی آرژانتین را به همراه هم تیمی های خود جشن بگیرد، غافل از اینکه یکی از مدافعان حریف از راه رسیده و توپ را از روی خط دروازه برگشت داده است.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • تمامی گل های بارسلونا در فصل 2015/16 رقابت های لالیگا / فیلم
  • سعید مهری: طرفدار رئال مادرید هستم و با بارسلونا مشکل دارم / فیلم
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا