Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@19:13:13 GMT

نبی‌زاده: محرومیت برایمان حاشیه ساز شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۱۸۶

نبی‌زاده: محرومیت برایمان حاشیه ساز شد

بازیکن تیم شهرخودرو اعتقاد دارد که روی ترابی پنالتی انجام نداده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی نبی زاده بازیکن جوان شهر خودرو پیش از شروع بازی به سمت یحیی گل محمدی رفت و از او تشکر کرد. نبی زاده که در صحنه با ترابی برخورد داشت، در این باره هم اظهار نظر کرده و به رای محرومیت شهرخودرو نیز پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بدشانس بودیم که باختیم

علی نبی زاده:

بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس در آزادی انجام دادیم البته بجز ۲۰ دقیقه ابتدایی که تا آمدیم به خودمان بیاییم دو گل دریافت کردیم. خواستیم جبران کنیم که نشد. در کل موقعیت های زیادی روی دروازه حریف داشتیم که با بدشانسی موقعیت هایمان گل نشد. پیش از آغاز بازی به سمت او رفتم و بابت اعتمادی که در نیم فصل اول به من داشت از او تشکر کردم. اعتماد کردن به بازیکنان جوان خیلی سخت است البته فکر می کنم من هم جواب اعتماد ایشان را به خوبی دادم.

* محرومیت برایمان حاشیه ساز شد

علی نبی زاده:

رای کمیته تعیین وضعیت و محرومیت ناگهانی دو بازیکنمان حواشی بسیاری برایمان بوجود آورده بود و هفته ی سخت و پرحاشیه ای را پشت سر گذاشتیم درحالیکه باید مقابل تیمی که برای قهرمانی می جنگد آماده می شدیم. علاوه بر این باتوجه به لغو بازی سپاهان پرسپولیس ما خسته تر از حریف بودیم.

* توپ را زدم، داور پنالتی گرفت

علی نبی زاده:

در آن لحظه فقط توپ را زدم ولی فکر می کنم چون از قبل و میانه های میدان می خواستم ترابی را با خطا متوقف کنم و پیراهنش را هم کشیدم داور آماده ی گرفتن خطا بود و سوت را هم نزدیک دهانش برده بود که در محوطه جریمه تکلم را خطا تشخیص داد در حالی که فقط توپ را زدم. حتی کمک داور پشت دروازهم تردید داشت اما داور تصمیمش را گرفته بود در حالی که فقط توپ را زدم و از اعلام پنالتی خیلی تعجب کردم!

* همه ما خسته هستیم

علی نبی زاده:

به علت لغو دیدارمان در لیگ قهرمانان آسیا دو روز استراحت خواهیم کرد. همگی خیلی خسته هستیم که کارمان را سخت تر کرده است. خود من امروز به علت احساس مصدومیت در اواسط نیمه دوم از بازی بیرون آمدم. امیدوارم پس از فرصت استراحت و ریکاوری که بدست آمده بتوانیم به روند خوب خودمان با آقای سرآسیایی ادامه دهیم و نتایج خوبی هم کسب کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهر خودرو یحیی گل محمدی پرسپولیس پرسپولیس تیم شهرخودرو شهر خودرو یحیی گل محمدی علی نبی زاده توپ را زدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد

کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد حسین کنعانی زادگان مدافع کلیدی تیم ملی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان دبل کرده بود و اخیرا بازیهای خوبی در پرسپولیس و تیم ملی به نمایش گذاشته است، با دریافت کارت زرد از داور تایلندی بازی ایران و ترکمنستان دیدار روز 17 خرداد مقابل هنگ کنگ را از دست داد.

این بازیکن در بازی با ازبکستان از داور آن مسابقه اخطار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • زمان بازگشت بارسلونا به نوکمپ و تأیید محرومیت ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • شجاع خلیل زاده 2 هزار دلار جریمه شد!
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • محرومیت ۲ ساله برای مهاجم تیم ملی برزیل