Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از تولید محلول آنتی‌سپتیک با برخورداری از آزمایشگاه‌ها و تجهیزات شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی خبر داد. تاریخ انتشار: 13:54 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۰۲۸ به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، ایوب بنوی با اشاره به اینکه بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دنبال کمبود شدید مواد ضدعفونی‌کننده و به منظور تامین نیاز کارکنان شاغل در صنعت به‌ویژه در مناطق عسلویه و ماهشهر، تولید این مواد را در دستور کار شرکت پژوهش و فناوری قرار داده است، اظهار کرد: در این راستا کارکنان و محققان این شرکت با تلاش دلسوزانه و شبانه‌روزی توانستند تولید و مظروف‌سازی این مواد را به انجام رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مواد تولید شده برای استفاده و توزیع به مناطق عسلویه و ماهشهر به تدریج ارسال می‌شود، ادامه داد: این در حالی است که اولین محموله تولیدی برای این مناطق عصر پنجشنبه (هشتم اسفندماه) به مقصد عسلویه و ماهشهر ارسال شد که توسط کمیته‌های اضطرار این مناطق تحویل و توزیع می‌شود. همچنین به منظور تامین نیاز ادارات ستادی وزارت نفت تمهیداتی پیش‌بینی و اقدام شده است که طی روز‌های آتی تداوم خواهد یافت.

بنوی تاکید کرد: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ضمن قدردانی از زحمات مجدانه مدیر عامل و کارکنان شرکت پژوهش و فناوری و کمیته شرایط اضطراری، دستور بکارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای تولید مستمر مواد ضدعفونی کننده به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا در جغرافیای شهری و صنعتی، شامل اهالی و کارکنان صنعت در این مناطق را به رئیس شورای عالی شرایط اضطراری صادر کرد.

  بیشتر بخوانید: ابلاغیه وزارت نفت در خصوص مقابله با کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت نفت شرکت ملی صنایع پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران از برگزاری رویدادها و نشست‌های پرشمار درباره تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در صنعت نفت همزمان با برگزاری این رویداد مهم ملی و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی با اشاره به اینکه جهش تولید از رویکردها و راهبردهای مهم شرکت ملی نفت ایران و صنعت نفت است، بیان کرد: در روزهای برگزاری بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفتٰٰ، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست‌های پرشمار زمینه‌های تحقق شعار سال بررسی می‌شود.

وی افزود: جدول برگزاری نشست‌های موضوعی و تخصصی نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران به‌زودی منتشر خواهد شد.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت‌های توانمند به‌ویژه در بخش‌های ساخت داخل و دانش‌بنیان هستیم که می‌توانند نقش مهمی در جهش تولید داشته باشند.

براساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در این رویداد حضور جدی و فعال دارند.

بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه نفت ایران به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت
  • تراز تجاری صنعت شوینده ایران ۱۸۰ میلیون دلار مثبت شد
  • خودکفایی در تولید مواد شوینده خبر خوش معاون وزیر صمت + فیلم
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • اولین واکنش پتروشیمی خلیج فارس به خرید استقلال
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است
  • بررسی زمینه‌های تحقق جهش تولید در بیست‌وهشتمین نمایشگاه نفت ایران
  • ورود رسمی ابرهلدینگ اقتصادی به خرید سهام استقلال!