Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: برای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس فضاها و اماکن عمومی شهر ضدعفونی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بازوند در نشست ویژه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهر داشت: همه دستگاه‌های اجرایی در تأمین اقلام بهداشتی برای مردم همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری متولی بهداشت شهر است و باید نسبت به ضدعفونی اماکن عمومی شهر دغدغه داشته باشد؛ لذا  از همین امروز ضدعفونی اماکن عمومی را با همکاری ارتش و سپاه با اولویت مناطق حاشیه نشین شروع کند. 

استاندار کرمانشاه بیان داشت: نقش مشارکت مردم در شکست کرونا با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت توصیه‌های بهداشتی بسیار مهم است و از همه مردم توقع داریم با توجه به حس مسوولیت پذیری اجتماعی در حل این مشکل اهتمام جدی داشته باشند. 

وی با بیان اینکه «سمن‌ها» نقش مهمی در شرایط فعلی دارند، عنوان کرد: نقش سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند سبب تقویت مشارکت اجتماعی شود.

بازوند افزود: از همه زحمات کادر پزشکی و پرستاری دانشگاه علوم پزشکی که در صف اول مبارزه با کرونا حضور دارند و به عنوان ایثارگر نقشی موثر در شکست کرونا و کمک به مردم برعهده دارند، تشکر و تقدیر می‌کنم. 

استاندار کرمانشاه اطلاع رسانی دقیق و به موقع را حق طبیعی مردم دانشت و عنوان داشت: مردم همراه ما هستند و حق آگاهی از وضعیت فعلی میزان شیوع کرونا و اطلاعات لازم را در شهر دارند، بر این اساس همه آمار و واقعیت‌های موجود به صورت آنلاین به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی مشارکت مردم برای کنترل «ویروس» کرونا را مهم دانشت و اظهار کرد: برای شکست کرونا به مشارکت مردم نیاز داریم و در این مسیر همه شرایط را برای مردم تشریح و تبیین خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه در پایان، برای پیشگری از شیوع ویروس کرونا، گفت: برای پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس فضاها و اماکن عمومی شهر ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری ضد عفونی بهداشت خبرگزاری فارس کرونا کرونا در کرمانشاه جلوگیری از شیوع کمبود ماسک بازوند استاندار کرمانشاه استاندار کرمانشاه اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی در مراکز عرضه غذا در کرمانشاه
  • ممنوعیت همراه داشتن حیوانات خانگی به مراکز عرضه غذا
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست