Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل شهر خودرو در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم که تنها نکته منفی آن نبودن تماشاگران در ورزشگاه آزادی بود. حیف است چنین بازی هایی تماشاگر نداشته باشد چون آنها باعث جذابیت چند برابری چنین مسابقاتی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال ایران افزود: هر دو تیم  پرسپولیس و شهرخودرو برنامه فنی مشخصی برای کسب امتیاز از این بازی داشتند اما فکر می کنم پرسپولیس در خطوط سه گانه زمین به مراتب بهتر از شهر خودرو بود و توانست در همان نیمه اول کار را یکسره کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: این تیم وقتی از شهر خودرو گل خورد باز هم آرامش خودش را حفظ کرد که نشان از بلوغ فکری بازیکنان دارد. اتفاقی که هر مربی آرزویش را می کند تا چنین لیستی از بازیکنان در اختیار داشته باشد.

وی ادامه داد: شهر خودرو در نیمه اول دستپاچگی فنی داشت و به خوبی نتوانست توپ را در زمین به چرخش درآورد. البته این تیم موقعیت های گلزنی در انتهای نیمه اول و در جریان نیمه دوم داشت اما ساختار دفاعی مناسب پرسپولیس مانع از تغییر نتیجه شد.

درخشان درباره حکم کمیته انضباطی مبنی بر برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل سپاهان به دلیل تاخیر در ورود این تیم اصفهانی برای برگزاری بازی تاکید کرد: قانون حرف اول را می زند. فکر می کنم حکمی غیر از این نباید صادر می شد. به هر حال تصمیمات سازمان لیگ لازم الاجراست و باید آن را اجرا کرد.

پیشکست پرسپولیس درباره اختلاف ۱۰ امتیازی پرسپولیس در صدر جدول با تیم سپاهان در رده دوم تاکید کرد: ثبات در مجموعه بازیکنان پرسپولیس حرف اول را می زند، تیمی که چنین قدرتمندانه و بدون مشکل می تواند یکی پس از دیگری رقیبان خود را شکست دهد باید هم در صدر جدول بایستد. امیدوارم نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز بهبود پیدا کند.

کد خبر 4865083 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر فوتسال والیبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند

رضوانی در حال ورود به دنیای پورشه‌هایی با تم کلاسیک است. شما می‌توانید یک پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ را داشته باشید که با پنل‌های بدنه‌ای و کارایی ارتقا یافته تغییر کرده است. جدیدترین محصول رضوانی، RR۱ نام دارد که در سه نسخه با قدرت ۵۵۰ تا ۷۵۰ اسب بخار موجود است.

به گزارش خبرآنلاین، رضوانی موتورز یک کمپانی طراحی و تولید خودرو‌های سوپر اسپرت در ارواین کالیفرنیا در آمریکاست. رضوانی موتورز توسط فریس رضوانی، یکی از طراحان خودرو‌های سوپر اسپرت که قبلاً با آستون مارتین و فراری کار می‌کرد، تأسیس شد.

صرف نظر از نسخه‌ای که انتخاب می‌کنید، همه RR۱‌ها بدنه فیبر کربنی جدیدی دارند که با الهام از خودرو‌های مسابقه‌ای کرمر ۹۳۵ اواخر دهه ۱۹۷۰ طراحی شده‌اند. تغییرات اعمال شده در نمای جلو بسیار مشهود است. در این قسمت چراغ‌های جدیدی را با طراحی بیضی شکل مشاهده می‌کنید که شباهت بسیاری با پورشه تایکان دارد.

عقب‌تر، بال‌های بزرگ و ثابتی را می‌بینید که یادآور دهه ۱۹۷۰ هستند. رینگ‌های جدید در نمای جانبی جذاب و خاص به نظر می‌رسند.

خریداران رضوانی RR۱ می‌توانند بین مدل‌های Carrera S، GT۳ یا Turbo S، یکی را جهت اعمال تغییرات انتخاب کنند. اولین نسخه که بر مبنای ۹۱۱ کررا S ساخته شده، قدرتی ۵۵۰ اسب بخاری دارد.

دومین نسخه مبتنی بر ۹۱۱ GT۳ حدود ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارد. سومین نسخه که بر اساس ۹۱۱ توربو S ساخته شده، حدود ۷۵۰ اسب بخار قدرت دارد، این در حالی است که قدرت نسخه‌های خیابانی به ۷۱۵ اسب بخار قدرت کاهش یافته است.

به‌روزرسانی سفارشی برای همه نسخه‌ها شامل سیستم تعلیق، ترمز و شیشه‌های پلی‌کربنات سبک وزن است. شما همچنین می‌توانید رنگ‌های سفارشی را برای نمای بیرونی انتخاب کنید. با انتخاب گزینه‌های مختلف، به قیمت خودرو ۲۵۴۵۰ دلار اضافه خواهد شد.

رضوانی قیمت اولیه RR۱ را ۱۴۹ هزار دلار اعلام کرده است. البته این عدد علاوه بر هزینه خرید پورشه‌ای است که قرار است این تغییرات روی آن انجام شود. مجموع تولید به ۵۰ دستگاه محدود خواهد شد و رضوانی در حال برنامه‌ریزی برای تحویل در اواخر سال جاری است.

دیگر خبرها

  • ایران منطقی بازی کرد/ سخت‌ترین دوره جام ملت‌ها را در پیش داریم
  • گل عیسی خیال پرسپولیس را راحت کرد
  • تعویض ستاره خارجی پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • دیروز مدعی اول قهرمانی امروز تلاش برای سومی!
  • (عکس) رضوانی، پورشه ۹۱۱ را متحول می‌کند
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز سهم پنج وزن دوم فرنگی کاران
  • گرمسیری نایب قهرمان آسیا شد