Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:01:51 GMT

انتخابات 2 اسفند تجلی سنت الهی بود

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۷۷۱

انتخابات 2 اسفند تجلی سنت الهی بود

ایسنا/فارس امام جمعه شهر کامفیروز در استان فارس، انتخابات دوم اسفند را تجلی سنت الهی ان الباطل کان زهوقا، دانست که طی آن حجت بر مسئولان تمام شد که اگر به درد مردم نیندیشند، آقایی آنها دوامی نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمد تقی‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته کامفیروز، با بیان اینکه بماندنی نبودن باطل سنت الهی است، گفت: خداوند قادر و حکیم، این سنت خود را در انتخابات هفته‌ی گذشته به احسن وجه به عرصه‌ی نمایش گذاشت تا حجت بر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام شود که اگر به درد مردم نیاندیشند آقایی ظاهری آن‌ها دوامی نخواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هر کس که قدم در راهی غیر از حق و حقیقت بگذارد نباید توقع فرجام نیک داشته باشد، همچنین مسئولی که قدم در راهی غیر از احقاق حقوق مردمِ وفادار، مومن و مظلوم ایران اسلامی بگذارد اگر همه دست به دست هم دهند و میلیاردها پول هم خرج کند، او رفتنیست و در اوج خذلان و خواری باید آن صندلی‌ای را که خداوند به امانت نزد او برای خدمتبه مردم به ودیعه گذاشته بود، پس دهد و لعن و نفرین مردم هم به زیباترین وجه بدرقه‌ی راه او خواهد شد.

خطیب جمعه کامفیروز گفت: همانطور که در این انتخابات دیدیم برخی پول‌های کلانی را هزینه کردند و خیالشان هم راحت بود که اگر زلزله تمام دنیا را زیر و رو کند او بر کرسی ریاست و آقایی خود باقی خواهد ماند اما غافل بودند که" الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم". اراده‌ی خداوند به این تعلق گرفت که آن‌ها بروند تا این مردم ان شاء الله از این به بعد طعم خدمت را بچشند.

او با اشاره به آیات کلام الله مجید، گفت: مردم هم باید حواسشان جمع باشد که تا خوشان درست تصمیم نگیرند و انتخاب صحیح نداشته باشند خداوند هم کمکشان نخواهد کرد. مردم مثل انتخابات هفته گذشته سعی کنید خوب انتخابات کنید تا در پی آن دست عنایت و حمایت خداوند را هم ببینید.

خطیب جمعه کامفیروز همچنین در خصوص ویروس کرونا نیز به دو نکته اشاره و اضافه کرد: اول اینکه همانطور که مراجع معظم تقلید هم تاکید کردند، در این زمینه قول و تصمیم وزارت محترم بهداشت و مسئولان امر برای همه‌ی ما فصل الخطاب باشد و دایه‌ی دلسوز تر از مادر نشویم. 

تقی زاده ادامه داد: دوم اینکه از دعا و توسل غافل نشویم و با واسطه قرار دادن معصومین علیهم السلام و مقربان درگاه ربوبی از خداوند بخواهیم که در این مورد هم ما را کمک کرده و شر این بلا را نیز از سر مملکت عزیزمان و تمامی انسان‌های پاک این کره‌ی خاکی رفع کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جمهوری اسلامی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد و احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار برف مورد انتظار است.

از روز جمعه (۳۱ فروردین) در بخش‌هایی از استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

در روزهای پنجشنبه (۳۰ فروردین) و جمعه (۳۱ فروردین) افزایش نسبی دما و در روز شنبه کاهش دما مورد انتظار است.

بر اساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۳۰ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۳۱ فروردین) صاف، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

کد خبر 6081075

دیگر خبرها

  • فال ابجد امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • افزایش دمای تهران طی روزهای پایانی هفته
  • «وعده صادق» تجلی ایمان راستین پاسداران اسلام بود
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود
  • شکرگزاری مردم از بارشهای رحمت الهی در 19 شهرستان کرمان
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند