Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-28@23:22:08 GMT

تابش: رای کمیته انضباطی را قبول نداریم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۷۹۶

تابش: رای کمیته انضباطی را قبول نداریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: یک هفته برای تجدید نظر در رای کمیته انضباطی فرصت داریم و به برگشت آن امیدواریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسعود تابش در خصوص رای صادر شده توسط کمیته انضباطی و اعلام نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس اظهار داشت: طبق آنچه که اعلام شده یک هفته برای تجدید نظر فرصت داریم به طور قطع به آن اعتراض خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا باید در موارد مختلف در هیأت مدیره باشگاه بحث کنیم و به جمع‌بندی برسیم تا اعتراض خودمان را به این رای اعلام و معقول عمل کنیم. ما هنوز این رای را قبول نکرده‌ایم و به برگشت رای امیدوار هستیم. به هرحال انسان با امید زندگی می‌کند. تلاشمان را می‌کنیم. اگر هم برنگشت راه خودمان را ادامه می‌دهیم. هر چند سال‌هاست اینطور عمل می‌شود و به این مسائل عادت کرده‌ایم.

از مدیرعامل پرسپولیس نظر خواستند و ما را محاکمه کردند

تابش در مورد صحبت‌های شایان مصلح در فضای مجازی تصریح کرد: با شایان مصلح صحبت کردیم و گفت خیلی از صحبت‌های من را منتشر نکردند و این صحبت‌های من هم برای الان نیست. اما چیزی که در این مدت برای من خیلی جالب بود برنامه‌های متعدد صدا و سیما بود که به تعدد ما را محاکمه می‌کردند و از خودشان رای صادر می‌کردند، در صورتیکه از مدیرعامل پرسپولیس سوال می‌کردند و نظر می‌خواستند. ما برای بازی با پرسپولیس در نهایت آماده برگزاری بازی شدیم، همه هم دیدند برای مدتی نمی‌توانستیم از هتل خارج شویم و تازه ساعت 15:30 بعد از ظهر راه خروج ما توسط یگان ویژه نیروی انتظامی باز شد. جناب انصاری‌فرد به ما می‌گوید دروغ می‌گویید اما خودش سه دروغ را در مصاحبه با صداوسیما مطرح کرد. 

رای را قبل از کمیته انضباطی صادر کردید

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد:‌ این رای هنوز قطعی نیست و ما هنوز فرصت داریم به آن اعتراض کنیم و از حق و حقوقمان حتما دفاع می‌کنیم. اما سؤال من این است چرا رسانه ملی باید یک جانبه و یک طرفه عمل کند. هم صدا و هم سیما ما را محاکمه و تفهیم اتهام می‌کنند. خانم مجری به من گفت باید از مردم عذرخواهی کنید اما در واقع خودشان باید از مردم به خاطر این نحوه اجرا عذرخواهی کنند. مرتب هم به ما می‌گویند ما قضاوت نمی‌کنیم. شما که رای را قبل از کمیته انضباطی صادر کردید.

صداوسیما سوالات تلقینی پرسید

وی افزود: صحبت کردن با صدا و سیما کاملا تنش‌زا است برای اینکه یکطرفه به قاضی می‌روند. به جز رادیو ورزش با هر برنامه‌ای چه از صدا و چه از سیما، صحبت کردم کاملا یک طرفه بود. انصاری‌فرد گفت هواداران سپاهان ما را در هتل اذیت کردند اما گل‌محمدی و پیروانی گفتند بدون مشکل از هتل خارج شدیم. مجریان صداوسیما اگر سؤال کنند، ما هم پاسخ می‌دهیم اما چرا قضاوت می‌کنند و بعد محکوم می‌کنند و یا سؤالات‌ تلقینی می‌پرسند. تا زمانی که صدا و سیما روند و روششان این است و آن را تغییر ندهند دیگر با آن‌ها صحبت نخواهیم کرد. 

ادامه برگزاری مسابقات صلاح نیست

وی در خصوص شیوع ویروس کرونا و موضوع لغو مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این مساله فقط مربوط به ایران نیست و در کشورهای مختلف جهان هم می‌بینیم همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داده است. بحث جدی است و من تعجب می‌کنم چطور مسابقات ما ادامه دارد. در مسابقه دیروز ما ظاهرا این مسابقه بدون تماشاگر بود اما حداقل 200 نفر در جایگاه ویژه کنار هم نشسته بودند و در کنار زمین هم عوامل مختلفی مانند عوامل انتظامی و رسانه‌ها حضور داشتند. واقعا خطرناک است به نظرم الان ادامه مسابقات صلاح نیست و مساله جان مردم مطرح است. اینموضوع یک اپیدمی جهانی است. هنوز در مورد لغو مسابقات لیگ برتر چیزی به ما اعلام نشده است. تیم هندبال ما هم که در مشهد بازی داشت دچار مشکل شده چون هیچ هتلی در مشهد به ما جا نمی‌دهد و گفتند هتل‌ها تعطیل شده است.

شنیدم یکی دو تیم لیگ برتری کرونا دارند

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه گفته می‌شود در برخی تیم‌های لیگ برتر نشانه‌های کرونا دیده شده و آیا در سپاهان هم این موضوع وجود دارد، گفت:‌ خیر در تیم ما این مسئله دیده نشده اما نگران بازیکنان رده‌های پایه بودم و به خاطر اینکه از این مسئله جلوگیری کنیم خوابگاه را تعطیل کردیم چون خطرناک بود و بچه‌ها را به خانه‌هایشان فرستادیم.

تابش در ادامه تصریح کرد: مدیران عامل چند باشگاه با من صحبت کردند و پرسیدند که آیا موافق لغو مسابقات هستید؟ به هرحال این مساله خطرناکی است که در همه جا، هواپیماها، هتل‌ها، فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها و.. ممکن است وجود داشته باشد. می‌توانند حداقل چند روز مسابقات را تعطیل کنند و باید آن را بررسی کنند. من هم شنیده‌ام یکی دو تیم لیگ برتری دچار این مساله شدند. در لیگ یک هم این مساله زیاد است. به هر حال امیدوارم خدا رحم کند و این مساله به خیربگذرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مسعود تابش سپاهان فوتبال پرسپولیس کمیته انضباطی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ابرخازن‌های تاشو که بعد از مچاله شدن باز هم کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان دانشگاه علوم و فناوری پوهانگ (Postech)، انستیتوی فناوری صنعتی کره و دانشگاه کونکاک با استفاده از کالکتورهای جریان فلزی مایع که بر روی یک بستر پلیمری الاستیک قرار گرفته شده، یک ابرخازن میکرومقیاس(MSC) مبتنی بر گرافن ساختند که بسیار منعطف است.

این تیم از گالیم ایندیم یوتکتیک (EGaIN) که یک آلیاژ فلزی مایع است به عناون کالکتور جریان استفاده کرد و از آنجایی که این ساختار انعطاف‌پذیر است برای ساخت ابرخازن میکرومقیاس قابل انعطاف ضروری است. معمولاً جمع کننده‌های فعلی از مواد شکننده مانند طلا ساخته می‌شوند که مناسب نبوده و در نتیجه این تیم به سراغ داستفاده از فلز مایع رفتند که از ویژگی‌های ذاتی مناسبی برای این کار برخوردار است.

فرآیند ساخت با پوشش‌دهی یک فیلم نازک از جنس EGaIN بر روی بستر استایرن-اتیلن-بوتیلن-استایرن قابل انعطاف (SEBS) شروع می‌شود و به دنبال آن رسوب یک لایه گرافن به عنوان الکترود فعال صورت می‌گیرد. انتخاب مواد مناسب برای موفقیت این رویکرد بسیار مهم بود. دانشمندان توضیح دادند که آنها با استفاده از تابش لیزر روی این ساختار الگودهی مورد نظر را انجام دادند.

با تنظیم میزان تابش لیزر، می‌توان از آسیب زیرلایه جلوگیری کرد. بستر SEBS، که طول موج لیزر را جذب نمی کند، می تواند در برابر گرمای تولید شده در هنگام فرسایش مقاومت کند و امکان ایجاد الگوهای با وضوح بالا با شکاف الکترود به اندازه ۹۰ میکرومتر را فراهم کند.

ابرخازن حاصل عملکرد چشمگیری را به نمایش گذاشت و به ظرفیت ۱۳۳۶ میکروفاراده بر مترمربع رسید. این ابرخازن‌ها بعد از هزار چرخه تغییر شکل، از جمله تغییر شکل‌های مکانیکی مختلف نظیر تاشدن، مچاله شدن، پیچش و کشش، تخریب قابل توجهی از خود نشان ندادند.

کد خبر 6062141 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • ماجرای عصبانیت رییس مجتمع قضایی از خنده‌های کفاشیان!
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • ساخت ابرخازن‌های تاشو که بعد از مچاله شدن باز هم کار می‌کنند
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • پنجره‌ها چگونه انرژی خانه ما را هدر می‌دهند | راه‌کار مقابله چیست؟