Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایین

امام جمعه نایین گفت: برای عبور از بیماری کرونا، همگان باید به دستورات و راهنمایی‌های بهداشتی مسئولان جدا توجه و عمل کنند تا آن را شکست دهیم.

حجت الاسلام سید علی سجادی روز جمعه در نماز جمعه این هفته در رواق فاطمیه امام زاده سلطان سید علی(ع) نایین افزود: برای مقابله موفق با این بیماری ضمن رعایت امور بهداشتی باید از  آن دچار ترس و استرس نشویم زیرا هر چه استرس در بدن انسان بالاتر می برود سیستم ایمنی بدن ضعیف تر می شود در نتیجه ابتلا به بیماری ها راحت تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: از پزشکان، پرستاران و عوامل درمانی به عنوان افسران و سربازان مدافع حریم سلامت کشور تشکر می کنم که خودشان را مستقیم وارد میدان جنگ با کرونا ویروس جدید کردند که امید است خداوند به همه آنها اجر دنیوی و اخروی عنایت بفرمایید.

سجادی با تبریک به منتخب مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس یازدهم گفت: انتخابات برغم تبلیغات رسانه های بیرونی برای عدم شرکت مردم و جوسازی های عوامل داخلی به خوبی برگزار شد.

امام جمعه نایین گفت: چند توصیه به انتخاب شدگان دارم اول اینکه حرف هایی را که در تبلیغات خود به مردم گفتید فراموش نکنید دوم اینکه همیشه فکر کنید چه بودید و چگونه با رای مردم به مجلس راه یافتید لذا گرفتار غرور و خود بزرگ بینی نشوید و سابقه خوب فعلی خودتان را حفظ کنید که چهار سال دیگر باید تایید صلاحیت شوید.

وی به فرا رسیدن ماه رجب اشاره  و اضافه کرد: ماه رجب که از شرافت ویژه ای برخوردار است و حتی در زمان جاهلیت و قبل از اسلام همین شرافت را داشت و اعراب بت پرست منتظر بودند که ماه رجب برسد و حاجات خود را در این ماه از خدا بخواهند.

خور

امام جمعه موقت شهر خور از مردم درخواست کرد، جوانب احتیاط و رعایت نکات بهداشتی را رعایت کرده و آرامش خود را حفظ کنند.

حجت الاسلام گل محمد رحمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خور افزود: یکی از موضوعات مهمی که امروز می تواند در پیشگیری از آسیب ها به افراد کمک کند آموزش خود مراقبتی و استفاده از وسایل شخصی است.

وی گفت: مردم، اخبار مربوط به بیماری کرونا را از وزارت بهداشت و رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

وی با بیان اینکه رعایت توصیه های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است ادامه داد: شهروندان با پرهیز از دست دادن و روبوسی، حضور نیافتن در اجتماعات و محیط‌ های پر رفت و آمد از شیوع بیماری پیشگیری کنند.

امام جمعه موقت شهر خور با اشاره به انتخابات هفته گذشته گفت: مردم با مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وفاداری خود به انقلاب و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

رحمانی با بیان اینکه سم‌پاشی رسانه‌های استکبار ملت غیور ایران اسلامی را هرگز از مسیر اسلام و انقلاب منحرف نمی‌کند افزود: علی رغم همه توطئه های دشمنان مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر تمامی نقشه های آنان را نقش برآب کردند

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور اصفهان ستاد اقامه نماز کشور اصفهان امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی در ابتدای جلسه امروز (چهارشنبه) شورای نگهبان از عملیات وعده صادق رزمندگان اسلام قدردانی کرد و گفت: حمله شایسته چند روز گذشته فرزندان شجاع ملت مسلمان ایران که بر اساس اصل دفاع مشروع و منطبق بر موازین بین‌المللی در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت گرفت، جلوه پرفروغ دیگری از عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.   وی افزود: این اقدام موجب خوشحالی و دلگرمی آزادگان جهان و به ویژه مردم غزه شد. همچنین این اقدام دقیق، سنجیده و قاطعانه، مطالبه عموم مردم عزیز ایران بود و به همین دلیل با استقبال و همراهی چشمگیر مردم مواجه شد.   دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که در تاریخ انقلاب اسلامی همواره حضور مردم، زمینه‌ساز موفقیت بوده است. تاکید مقام معظم رهبری در شعار سال مبنی بر مشارکت مردم برای جهش تولید نیز برآمده از باور عمیق ایشان به نقش مردم است.   آیت‌الله جنتی ابراز امیدواری کرد که این رژیم غیرقانونی کودک‌کُش فهمیده باشد دوران بی‌پاسخ ماندن جنایاتش سرآمده و هر حرکت نابه‌جایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید.   وی با اشاره به سکوت این حامیان رژیم صهیونیستی در برابر جنایات اشغالگران گفت: همه کسانی که چشمان خود را به روی جنایات غیرانسانی صهیونیستها بسته‌اند بدانند که بر اساس سنت الهی، نابودی این رژیم ظالم حتمی است.   آیت‌الله جنتی در همین رابطه تاکید کرد: آنها که تمام موازین و قواعد بین‌المللی را پای جنایات رژیم صهیونیستی قربانی کرده‌اند، حاصلی جز سرافکندگی و خواری به دست نخواهند آورد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم اصفهان در حمایت از مردم غزه
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند