Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت نام از متقاضیان کاملا" به صورت الکترونیکی و غیرحضوری است و زائرین از منزل هم می توانند کاروان مدنظر خود را انتخاب کنند و حتی پرداخت مرحله اول هزینه تشرف را هم می توانند به صورت غیرحضوری پرداخت کنند و فعلا'' نیاز به مراجعه حضوری نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، ثبت نام کاروان های حج 99، از ساعت ۱۰ صبح جمعه( 9 اسفند) به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد و مشمولین تشرف حج 99 در اولویت اصلی، متقاضیانی هستند که تا پایان فروردین ماه 86 ثبت نام کردند اما در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان ها اولویت ذخیره تا 15 اردیبهشت ماه 86 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

 



بر اساس آنچه حج و زیارت استان کرمان اعلام کرده است؛ کسانی می توانند نسبت به انتخاب کاروان اقدام کنند که قبلا" در سامانه فراخوان شرکت کرده و اطلاعات خود را بروزرسانی کرده و کدپیگیری دریافت کردند.

 

 


ثبت نام از متقاضیان کاملا" به صورت الکترونیکی و غیرحضوری است و زائرین از منزل هم می توانند کاروان مدنظر خود را در استان و شهر و شهرستان خود انتخاب کنند و حتی پرداخت مرحله اول هزینه تشرف را هم می توانند به صورت غیرحضوری پرداخت کنند و نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر مدیران کاروان ها فعلا" وجود ندارد و محدودیت زمانی برای ارائه مدارک برای قطعی کردن ثبت نام برداشته شده و زائرین از هفته آینده یعنی شنبه بعد از روز ثبت نام به مرور می توانند به دفاتر مدیران کاروان ها مراجعه و مدارکی که از آن ها خواسته شده ارائه کنند.
 

 



بر اساس این گزارش، هیچ ضرورتی برای تجمع در دفاتر مدیران وجود ندارد و ثبت نام کاملا" به صورت غیرحضوری و الکترونیکی است و زائرین به مرور در روزهای بعد در طی هفته آینده به کاروان و دفتر مدیر کاروان مراجعه کرده و ثبت نام خود را قطعی کنند و در همان سامانه صفحه انتخاب کاروان فعال می شود و زائرین مراجعه و لیست کاروان های استان خود را رویت و کاروان مدنظر را انتخاب و ثبت نام خود را قطعی می کنند.




اگر احیانا در سامانه های الکترونیکی اشکال فنی به وجود بیاید، حج و زیارت استان پاسخگو خواهد بود.
 

 


هزینه تشرف به حج تمتع ۹۹ زائرین کرمانی بین ۳۲ تا ۴۰ میلیون تومان متغیر است؛ همه کاروان های استان مدینه قبل و شرکت هواپیمایی طرف قرارداد کاروان های استان، ایران ایر است.
 

 


کاروان های استان بر اساس رزروی که در سامانه مربوطه انجام شده فعلا" ۲۰ کاروان شامل ۵ کاروان از کرمان، ۴ کاروان از رفسنجان، ۴ کاروان از زرند، ۳ کاروان از سیرجان و از شهرهای بم، جیرفت، انار، کوهبنان، شهربابک و راور هر کدام یک کاروان به حج تمتع امسال اعزام می شود.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطلاعیه ثبت نام حج و زیارت صورت غیرحضوری کاروان های استان هم می توانند هزینه تشرف کاروان ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امیر روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه گفت: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل، امروز ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.
روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود

دیگر خبرها

  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت