Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عزیزی‌فر در این رابطه با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: با انجام این کار، بخشی از بار میکروبی شهر کاسته می‌شود و بر اپیدمی کرونا میزانی کنترل خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس توافقی که میان مرکز بهداشت، سپاه و شهرداری انجام شده، گندزدایی کلیه معابر و سطوح شهر قم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم افزود: گندزدایی اطراف بیمارستان‌ها، حرم مطهر و جمکران در اولویت قرار گرفته و کار از عصر پنج شنبه آغاز شده است و شهرداری نیز مراکز عمومی از جمله ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی را گندزدایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

48

کد خبر 1358230

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر با مشارکت شهروندان در ایجاد سامانه بودجه‌ریزی مشارکتی اقدام کرده است و پیشنهادات آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: تلاش می‌کنیم موضوع مشارکت‌مردم و داده‌محوری را در شهرداری پُررنگ کنیم.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در صورتی که بخواهیم به‌صورت کلان صحبت کنیم باید به تعدادی از مأموریت‌های محوری خود پاسخگو باشیم، زیرا این مأموریت‌ها جزو فعالیت روزمره بوده است.

وی افزود: پاسخگویی به ارجاعاتی که از سوی شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود، یکی از وظایف مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر است، همچنین مرکز پژوهش‌ها پس از بررسی‌های انجام شده، نظر خود را در کمیسیون‌های تخصصی اعلام می‌کند و جمع‌بندی آخر به صحن مجلس شورای اسلامی اعلام می‌شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر تعدادی پروژه همراه با اهداف مشخص برای خود تعیین می‌کنیم، همچنین اهداف و تأکیدات خاصی در این مرکز وجود دارد.

نباتی‌نژاد با اشاره به بعضی از تأکیدات مرکز پژوهش‌های شورای ششم اصفهان گفت: تقویت کارشناسی تصمیم‌گیری‌ها و توسعه شبکه نخبگانی بر رویکردها و فرایندها از جمله این تأکیدات است.

وی ادامه داد: این مرکز بر مشارکت‌مبنایی و داده محوری در عرصه حکمرانی (تغییر ریل حکمرانی مدیریت شهری به سمت داده محوری و مشارکت محوری) مصمم است، همچنین انتظار می‌رود که سایر دستگاه‌ها در این زمینه به این مرکز کمک کند، زیرا این موضوع رویکرد خوبی در مدیریت شهری دارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر عیوب در مواقع اتلاف منابع و پایین بودن نرخ بهره‌وری نشان داده می‌شود که باید برطرف شود.

نباتی‌نژاد گفت: تلاش می‌کنیم موضوع مشارکت‌محوری و داده‌محوری را در شهرداری پُررنگ کنیم، همچنین شورای اسلامی شهر نیز می‌خواهد مسیر را به‌صورت مشارکتی پیش ببرد.

وی با اشاره به روند مشارکتی در شورای اسلامی شهر افزود: به‌طور مثال لایحه‌هایی وجود دارد که باید با نخبگان و ذی‌نفعان در اشتراک بگذاریم و تصمیم نهایی نیز بر اساس نظرات آن‌ها صورت گیرد.

برای نخستین‌بار یک هیئت مدیره مردم سالارانه و مبتنی بر دموکراسی برای بازار اصفهان ایجاد شد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: به‌طور مثال پروژه ارزش‌گذاری عوارض ساختمانی در شهر توسط کارشناسان و مشاوران املاک بررسی شد و مشارکت آن‌ها نقش پررنگی در این پروژه پیدا کرد.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه مرکز پژوهش‌ها توجه ویژه‌ای به باشگاه شهراندیشان دارد، گفت: شهرداری اصفهان با مشارکت شهروندان در ایجاد سامانه بودجه‌ریزی مشارکتی، پیشنهادات آن‌ها را در دست بررسی قرار داد و با پیگیری‌های صورت گرفته، موضوع انعکاس مشکلات شهری نیز رتبه‌بندی شد تا شنونده سخنان شهروندان باشیم، زیرا شهروندان بازوان توانمند نظارتی نیز هستند و با همفکری خود می‌توانند کمک بسیاری به شهر کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصناف بزرگ‌ترین قشر و از ستون‌های سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: مسئله بازار دغدغه نخست مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان بوده است و با پیگیری‌های انجام شده دستور آماده‌سازی فرایندی برای تشکیل هیئت امنای بازار به فرمانداری داده شد و در نهایت سال گذشته نیز هیئت امنا بازار تشکیل و انتخابات آن به‌عنوان یکی از پروژه‌های کلان این مرکز، برگزار شد.

نباتی‌نژاد گفت: با این رویکرد برای نخستین‌بار یک هیئت مدیره مردم سالارانه و مبتنی بر دموکراسی برای بازار این کلان‌شهر ایجاد شد، همچنین این هیئت امنا نمایندگی اصناف در راستای پیگیری مسائل مربوط به بازار را دارد.

وی افزود: مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر در حوزه گردشگری با راهبردی که در زمینه خلق رویدادهای جدید و متنوع پیش گرفت، کمک زیادی به شهر و مدیریت شهری کرد و پیشنهادات این مرکز موجب شد تا این پژوهش‌ها شکل گیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: این مرکز تشکیل جلسات شورای عالی بهره‌وری را به‌طور جدی دنبال کرد، همچنین رصدخانه شهری یکی از مطالبات اصلی و جدی آن است و تلاش می‌کند تا یک مکان برای رصدخانه شهری در نظر گرفته شود.

کد خبر 744094

دیگر خبرها

  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • برنامه‌ریزی شهرداری برای جذب ۳۰۰ همت سرمایه‌/ برنامه تحولی تهران را با مشارکت بخش خصوصی دنبال می‌کنیم
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • آغاز موج جدید عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی