Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@07:38:57 GMT

تغییر در قوانین نقل‌وانتقالات

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۹۲۳

تغییر در قوانین نقل‌وانتقالات

فیفا اعلام کرد که محدودیت‌هایی را در جذب بازیکنان قرضی برای تیم‌های باشگاه اعمال کرده که به موجب آن سقف بازیکنانی که آنها در طول یک فصل می‌تواند قرض بگیرند یا قرض بدهند را مجموعاً به هشت مورد کاهش می‌دهد.

تصویب این قانون می‌تواند به ضرر بسیاری از باشگاه‌ها به خصوص باشگاه‌های ایتالیایی تمام شود، چرا که در کالچو قرض گرفتن و استفاده از بازیکنان قرضی دارای بند خرید‌های اجباری بسیار رایج و ابزاری برای افزایش گسترده کردن بازه زمانی پرداخت هزینه خرید بازیکن در سال‌های مالی متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است محدودیت‌های جدید از فصل آینده اعمال شود و از فصل 23-2022 نیز این محدودیت بیشتر خواهد شد و مجموع بازیکنانی که تیم‌های باشگاه می‌توانند قرض بگیرند یا قرض بدهند به شش مورد کاهش پیدا می‌کند.

قانون جدید در ابتدا تنها شامل انتقال‌های قرضی بین‌المللی بازیکنان 22 سال یا بیشتر می‌شود. البته این قانون باید توسط شورای فیفا به تصویب نهایی برسد، ضمن اینکه لیگ‌های داخلی هم فرصتی سه ساله خواهند داشت تا قوانینی مشابه را اجرا کنند.

در همین حال کمیته سهامداران فیفا به مدیران این سازمان توصیه کرده است که باید به صورت رسمی از برگزاری بازی‌های لیگ‌های داخلی در خارج از خارج کشور‌ها - سناریویی شبیه آنچه لالیگا برای برگزاری برخی از دیدارهای این لیگ در خاک آمریکا داشت - جلوگیری کند. این بیانیه پس از برگزاری یک جلسه در روز پنجشنبه، بیانیه‌ای منتشر کرد که و در آن مخالفت خود با برگزاری دیدارهای لیگ داخلی یک کشور در خاک کشوری دیگری را ابراز داشت و از فیفا خواست که قانونی برای جلوگیری از رخ دادن این اتفاق تصویب کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نقل و انتقالات فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ عبور صحیح از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ استفاده صحيح از قوانين راهنمایی و رانندگی در جوامع امروزی ما که هر روز به تعداد خودروها در خیابان افزوده می شود نیاز به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر بخصوص برای کودکان دارد تا با رعايت قوانین حادثه ای رخ ندهد، یکی از قوانين رد از چراغ راهنمایی و رانندگی و خط عابر پیاده است.

مردم چقدر این قوانین را رعایت می کنند و به آن احترام می‌گذارند.

{$sepehr_media_11036817_600_350 }

دیگر خبرها

  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات