Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ستارگان ورامین گفت:‌ از سلطانی‌فر وزیر ورزش و جابری دبیر سازمان لیگ می‌خواهم جلوی بازی فردا ستارگان ورامین با مس گرفته شود.

سیداکبر تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در مورد حضور ستارگان ورامین در مرحله نیم‌نهایی لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: پشیمانیم که جزو 4 تیم صعودکننده به مرحله نهایی لیگ هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای شده که آرزو می‌کردیم ای کاش تیم‌مان در همان مرحله ابتدایی حذف شده بود چرا که از طرفی مشخص نیست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به چه دلیل فشار می‌آورند تا بازی‌ها برگزار شود و ما هم مجبور هستیم که در مسابقات حضور و تمرینات تیم‌مان را برگزار کنیم.

وی گفت:‌در شرایطی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در همه جا رستوران‌ها، هتل‌ها و ... در حالت نیمه‌تعطیل درآمده‌اند، در این شرایط ما باید با هواپیما به تبریز سفر کنیم و در آنجا در هتل مستقر شویم و حتی باید از غذای رستوران هم استفاده کنیم.

سرپرست تیم ستارگان ورامین گفت: سوالی که مطرح است چرا فدراسیون و سازمان لیگ تا این حد اصرار به برگزاری ادامه بازی‌ها دارند؟ در صورتی که لیگ والیبال نیمه‌کاره رها شده و جالب اینجاست در شرایطی که بازی‌ها بدون تماشاگر باید برگزار شود، ما باید برای چه کسی بازی کنیم؟ از همه مهم‌تر اینکه از یک ماه قبل AFC در کشوری که کرونا وجود ندارد بازی‌های تیم‌های ملی فوتسال را لغو کرده و کسی در این مورد حتی چیزی نگفت و همه کشورها هم این موضوع را تأیید کردند.

تقوی افزود: فرض که در کشور ما کرونا وجود نداشت، مگر قرار نبود ادامه بازی‌ها بعد از عید برگزار شود؟ گفته بودند در اواخر فروردین تکلیف تیم قهرمان مشخص  بازی‌ها بعد از عید برگزار و اواخر فروردین تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

وی تصریح کرد: روز قبل از بازی مقابل مس جلسه گذاشتیم و صورتجلسه آن موجود است که در آن صورتجلسه مکتوب شد که بازی برگشت برگزار نمی‌شود اما متأسفانه فردای آن روز آنقدر از استانداری تهران و وزارت کشور فشار آوردند که حتماً باید این بازی برگزار شود.

سرپرست تیم ستارگان ورامین گفت:‌ چرا زمانی که شورای تأمین بنا بر دلایلی یک مسابقه را لغو می‌کند، بهاروند سرپرست فدارسیون فوتبال اصرار به برگزاری دیدارها دارد؟ حال اگر نخواهیم برای برگزاری مسابقه برویم، می‌گویند تیم ستارگان بهانه کردند و ... و حتی به دنبال جریمه تیم خواهند بود.

تقوی به نگرانی خانواده ها اشاره کرد و گفت: خدا می‌داند در حال حاضر تیم ما کوچک‌ترین تمایلی برای رفتن به تبریز ندارد از طرفی فشار خانواده‌هایمان روی ما است و با رفتن ما مخالفت می‌کنند چرا که خانواده‌ها نگران هستند و ما را تحت فشار قرار می‌دهند. حتی باشگاه ستارگان تصمیم گرفته بود مثل تیم سن‌ایچ سابق نامه‌ای بزنیم و از ادامه بازی‌ها انصراف دهیم، اما بعد گفتیم اگر این کار را انجام دهیم آقایان می‌گویند بازی‌های نیمه‌نهایی را خراب کرده‌اند.

وی گفت: زمانی که آقای وزیر ورزش ریالی برای تیم ما که خصوصی است هزینه نمی‌کند نمی‌تواند برای ما تعیین و تکلیف کند که بازی کنیم یا خیر؟ مگر نمی‌گویند به شهرهای دیگر نروید؟ مگر بازیکنان فوتسال ضدویروس هستند؟ در حال حاضر داورزنی سرمربی تیم ما بیمار هستند و دو روز است که سر تمرین نیامده‌اند و حتی در بازی مقابل مس ما کم بازیکن خود را به دلیل بیماری در اختیار نداریم اما مجبور هستیم به تبریز برویم و بازی کنیم.

تقوی در ادامه گفت: در حال حاضر شرایط خیلی بدی داریم و همه ما در قبال سلامت بازیکنان‌مان مسؤول هستیم چرا که این بازیکنان هم خانواده دارند و خانواده‌هایشان نگران سلامتی عزیزانشان هستند.

وی در پایان گفت: در این جا از سلطانی‌فر وزیر ورزش و جابری دبیر و سرپرست سازمان لیگ درخواست می‌کنم که کمی هم به فکر سلامتی بازیکنان و باشگاه‌های خصوصی باشند و کمی با آنها تعامل کنند. با این فشارها قرار است به کجا برسیم؟ اگر خدایی ناکرده طی این فشارها حتی یک بازیکن بیمار شود، چه کسی پاسخگوی خانواده‌های آنها خواهد بود؟ هیچ منطقی پشت این اصرارها وجود ندارد. اگر قرار است فدراسیون و سازمان لیگ تصمیمی بگیرد امروز باید این تصمیم گرفته شود نه بعد از رفتن ما به تبریز. در حال حاضر در همه جا کمپین از خانه بیرون نرویم به راه انداخته‌اند اما برای ما کمپین دست در دست هم باید به تبریز بروید، راه انداخته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر ورزش تبریز لیگ برتر فدراسیون فوتبال ستارگان ورامین تیم ستارگان حال حاضر برگزار شود خانواده ها سازمان لیگ بازی ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام

تیم ملی فوتسال ایران در اولین بازی تورنمنت چهار جانبه ویتنام مقابل مراکش شکست خورد. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار تیم ملی فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهارجانبه ویتنام امروز برگزار شد و در نهایت ایران با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل قهرمان آفریقا شکست خورد.

مهدی کریمی (۲ بار)، سالار آقاپور و بهروز عظیمی گلزنان ایران در این دیدار بودند. ب

رنامه بازی‌های تورنمنت ویتنام به شرح زیر است:

۱۱ فروردین

ایران - نیوزیلند / ساعت ۱۰:۳۰
مراکش - ویتنام / ساعت ۱۳:۳۰

۱۲ فروردین

نیوزیلند - مراکش / ساعت ۱۰:۳۰
ایران - ویتنام / ۱۳:۳۰

کد خبر 739996

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی فوتسال در اولین گام تورنمنت ویتنام
  • ببینید | درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • درگیری شدید بین بازیکنان فوتسال ایران و مراکش در تورنمنت چهار جانبه ویتنام / فیلم
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • جعفری: برای قهرمانی با 73 امتیاز رکوردشکنی کردیم
  • عکس| درخشش ستارگان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی ازبکستان
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا