Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۵۰۰۰ داوطلب ارشد۹۹ در مطالبه‌ای در «فارس من» خواستند تا زمان برگزاری کنکور به علت شیوع ویروس کرونا به عقب بیفتد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ کرونا همچنان درحال رشد است؛ اما همه راه‌های مقابله با آن هم پیش‌بینی شده. فقط لازم است مردم همراهی کنند. رعایت نظافت شخصی و شستشوی دست‌ها بزرگ‌ترین دشمن کروناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما  لازم است مردم از حضور در تجمعات حذر کنند. در چند روز گذشته وزارت بهداشت با امکان‌سنجی‌های لازم خیلی از مراکز آموزشی اعم از دانشگاه‌ها و مدارس و... را تعطیل کردند. حتی برخی از آزمون‌های مهم کشوری به همین دلیل تعطیل شد. 

 

حالا در «فارس من» هم مردم نگرانی خود را برای حضور در برخی تجمعات دیگر که امکان شیوع کرونا را بیشتر می‌کند، اعلام کردند. یکی از آنها کنکور ارشد۹۹ است.  مطالبه‌ای که خیلی زود داغ شد و در کمتر از 24 ساعت به بیش از ۵۰۰۰ حمایت رسید.

 

سردبیر این سوژه برایمان نوشته: «از طرف جمع کثیری از داوطلبان کنکور ارشد سال ۹۹، و با توجه به تعویق کنکور دکترا و همزمانی تقریبی کنکور ارشد با ماه مبارک رمضان، همچنین شیوع ویروس کرونا و وضعیت پر استرس خوابگاه‌ها و تعطیلی آن‌ها، و درگیر شدن شهرها و افراد مبتلا به ویروس و عدم تمرکز افراد جهت مطالعه برای کنکور ارشد99، خواهشمند است تاریخ برگزاری کنکور ارشد سال ۹۹ به دلایل ذکر شده اعم از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه‌ها و سیل در برخی استان‌ها و مشکلات به وجود آمده برای خانواده‌های آسیب‌دیده و داوطلبان مبتلا به ویروس و جهت تسهیل در برگزاری هرچه بهتر آزمون و رضایت خاطر داوطلبین، به بعد از ماه مبارک رمضان موکول نمایید.»

 

همچنین موافقان این مطالبه داوطلبان کنکور ارشد 99 از سازمان سنجش خواستند تا هرچه زودتر اعلام کند که با این خواسته ایشان موافقت شده یا نه.

 

اینکه این مطالبه چقدر به صلاح نظام آموزشی کشور در شرایط کشور است را کارشناسان باید پاسخ دهند، اما «فارس من» با احترام به خواسته بیش از ۵۰۰۰ نفری از ما و درک شرایط و نگرانی‌های ایشان پیگیر ماجراست.

 

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت رشد مدارس راه های مقابله بیش از ۵۰۰۰ کنکور ارشد فارس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس

حمیدرضا جلایر گفت: با توجه به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال جاری، طی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت ماه) بیش از ۱۷۰ گروه عملیاتی در شهرستان‌های محل برگزاری نوبت اول آزمون سراسری و ۴۰۰ نفر پرسنل در نقاط مختلف استان مستقر هستند تا در صورت بروز حادثه، در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع نقص شبکه و پایداری برق اقدام کنند.

معاون بهره‌برداری و امور دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس بیان کرد: از روز‌های قبل از برگزاری آزمون، چک لیست‌های کنترل و نظارت برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی بررسی و تکمیل می‌شوند.

او اظهارکرد: گروه‌های ویژه عملیاتی همچنین تا پایان برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در نقاط مختلف استان مستقر و در حالت آماده‌باش خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور سراسری در جهرم
  • تأمین برق پایدار برای همه مراکز برگزاری کنکور در فارس
  • شرکت هزار و ۵۰۰ داوطلب آباده‌ای در آزمون سراسری
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم