Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ علی ربیعی، سخنگوی دولت، در حساب توییتری خود نوشت:

«امروز از اول صبح ستاد ملی مبارزه با ‎#کرونا با حضور دکتر جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی ها و تسلط بر شرایط است و می توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم.

‌در خصوص وضعیت مدارس کشور، تامین هرچه سریعتر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌روندشناسی‌ها نشان می دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیازبه همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه های مسئولین امر بسیار ضروری وموثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل درگذار از این بحران خواهد بود.

  ‎#کرونا_راشکست_میدهیم»

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا علی ربیعی ویروس کرونا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است

رئیس سازمان محیط زیست گفت: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت گفت: خوشبختانه دریاچه ارومیه وضعیت مناسبی دارد. جمعه‌ای که گذشت شاهد جشن احیای دریاچه ارومیه‌ در این شهرستان بودیم و امیدواریم با توجه به روند خوب بارش‌ها، وضعیت این دریاچه رو به بهبودی برود. 

وی افزود: امسال در بحث حق آبه و رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه وزارت نیرو همکاری‌های خوبی با سازمان محیط زیست داشته است. 

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • توان موشکی ایران بیش از وضعیت وعده صادق است
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • جلسه هم اندیشی بازگردانی اتباع در شهرستان بهارستان
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • نفت‌آبادان - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • بیشترین مطالبه مردم استان سمنانی از دولت «آب و رفع تنش آبی» است
  • مورایس: شاید روزی هم اسم من را صدا بزنند؛ برای بالا رفتن نباید پا روی کسی بگذاریم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است