Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه فارسان گفت: دشمن، زمانی با خدشه و التهاب در معیشت، "امنیت" را هدف قرار داد و اکنون با هدف خدشه در "سلامت" به امنیت عمومی و اجتماعی، حمله کرده، جنگ رسانه‌ای و مجازی را جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محسن ملکپور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فارسان با اشاره به حماسه مردم در دوم اسفندماه و ضمن تشکر از عوامل برگزاری انتخابات، گفت: منتخب مردم هم بداند که مسؤولیت سنگینی برایش رقم خورده، گذشته از پاسخ‌گویی به درگاه الهی نسبت به انجام وظایف مُحَوله باید جوابگوی مُوَکلین خود هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخبین مردم از این 100 روز باقی‌مانده تا آغاز دوره جدید نهایت استفاده را ببرند

امام جمعه فارسان، با بیان اینکه مردم، پیروز انتخابات دوم اسفند بودند، افزود: رصد مواضع عناصر جبهه استکبار و عوامل داخلی آنان در این ده ماه، به روشنی گواه این ادعاست به طوری که سفیر انگلیس در تهران در اوایل مهرماه گفته بود که باید تمام برنامه‏‌های خود را برای جلوگیری از راهیابی نمایندگان انقلابی به مجلس، متمرکز کنیم و این اهمیت مجلس را نشان می‌دهد.

وی به نمایندگان منتخب استان توصیه کرد: تا آغاز رسمی مسؤولیت خود در خانه ملت حدود ۱۰۰ روز فرصت دارد تا با مطالعه دقیق درباره وظایف نمایندگی و فرصت‌ها و تهدیدهای منطقه با همفکری نمایندگان سابق و کاندیداهای رقیب از تجربیات و ایده‌ها و برنامه‌های آنان استفاده کنید تا با دست پر و یک شروع قوی مجلس یازدهم را کلید بزنید.

جنگ رسانه‌ای دشمن در حوزه بهداشت را جدی بگیریم

ملکپور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در برخی از استان‌های کشور توضیح داد: امیدبخشی و آگاهی دهی به مردم جزو مهم‌ترین کارهای در دست اقدام باشد؛ القاء ترس عمومی با بزرگ نمایی غیرعادی، التهاب آفرینی و شایعه سازی دشمن، موجب نوعی اضطراب بین مردم شده است.

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه دشمن جنگ شناختی خود را بر بستر مدیریت افکار عمومی پیش می‌برد، تشریح کرد: دشمن، زمانی با خدشه و التهاب در معیشت، "امنیت" را هدف قرار داد و اکنون با هدف  خدشه در "سلامت" به امنیت عمومی و اجتماعی و روان مردم، حمله کرده است، جنگ رسانه‌ای و مجازی را جدی بگیریم.

ایران جزو برترین کشورهای جهان در مقابله با بیماری‌های مسری است

آماری که از سوی سازمان‌های بین‌المللی منتشر شده، نشان می‌دهد که ایران جزء کشورهای اول منطقه و جهان در مقابله با انواع بیماری‌ها از جمله بیماری‌های واگیردار است به طوریکه در پاییز گذشته مرگبارترین آنفلوانزا در جهان اتفاق افتاد و کشوری مانند آمریکا را با تلفات ۱۶۰ هزار نفری گرفتار کرد درحالی که ایران با قدرت تمام توانست برآن غلبه کند و تلفات ما به کمتر از ۱۳۰ نفر رسید.

ملکپور افزود: در ابتدای سال ۹۸ پس از سیل سنگین که یازده استان کشور را درگیر کرد در دوره پس از سیل و با رسیدن فصل گرما،که زمان اوج بیماری‌های واگیردار و مُسری بود، با تمهیدات انجام شده، حتی یک نفر فوتی هم نداشتیم؛ بنابراین اکنون نیز می‌توانیم سیر صعودی آن را در شهرهای کانونی کم کنیم.

انتهای پیام/3339/م

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات نماز جمعه عدالت اجتماعی امام جمعه فارسان کرونا سیاسی جنگ رسانه ای خبرگزاری فارس فارس نیوز فارس شهرکرد فارس چهارمحال و بختیاری جنگ رسانه ای جمعه فارسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام جبیب الله غفوری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی، با اشاره به اهمیت جایگاه زن در اسلام و نظام اسلامی، اظهار کرد: آنچه که برای تعالی و پیشرفت جایگاه زن از جهات مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاق افتاده، در دنیا نظیر ندارد.

وی عرصه فرهنگ را نیازمند تلاش جهادگونه دانست و بیان کرد: در عرصه فرهنگی باید با عزم و اراده جهادی وارد شویم؛ زیرا دشمن به عرصه فرهنگی دل بسته است و اگر خدایی ناکرده در این عرصه پیروز شود، تمام داشته‌های ما را خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه فضای مجازی را ابزار دشمن برای آسیب‌رساندن به فرهنگ جامعه خواند و تصریح کرد: دشمن به‌وسیله همین گوشی‌هایی که در دست فرزندان ما است، نفربه‌نفر افراد جامعه را مورد هدف قرار داده است. رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) از حدود ۳۰ سال قبل بحث تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و غارتگری فرهنگی را مطرح کردند و اخطار دادند که دشمن در این عرصه پیش‌آمده و وظیفه ما است که نفربه‌نفر فتح شده را از دشمن پس بگیریم، همان‌طور که سرزمین‌های اشغال‌شده را پس گرفتیم.

وی بیان اینکه اگر برنامه داشته باشیم و باهم همدل باشیم می‌توانیم در عرصه فرهنگی نیز همانند عرصه‌های نظامی و اقتصادی بر دشمن پیروز شویم، عنوان کرد: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم سال جدید، بانابودی غده سرطانی رژیم صهیونیستی، سال پیروزی قاطع و همه‌جانبه مستضعفان بر مستکبران عالم، ظهور وجود مقدس حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) و سال پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های اقتصادی و خصوصاً فرهنگی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاظم صدیقی در محکمه افکار عمومی
  • آیت‌الله صدیقی در محکمه افکار عمومی
  • ما در معرض تهاجم فرهنگی هستیم
  • کیهان پیگیر مجازات زنی که در درمانگاه قم سوژه عکاسی یک طلبه شد/ او خلاف شرع کرده، با فحاشی و هتاکی، به تشویش اذهان عمومی هم پرداخته است
  • امام جمعه کرمانشاه: عرصه فرهنگ نیازمند تلاش جهادگونه است
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • اجازه بی‌حرمتی به اعتقادات مذهبی مردم ایران را نمی‌دهیم
  • لزوم تقویت امید در جامعه/ بخش اصلی حضور مردم در انتخابات نتیجه تلاش رسانه‌ها بود
  • حوزه هنری پاتوق تردد هنرمندان/لزوم معرفی استعدادهای هنری کردستان
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای»؛ آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟