Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل بادران تهران تن به شکست دو بر یک داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، دو تیم فوتبال داماش گیلان و بادران تهران در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۲:۳۰ در ورزشگاه غدیر تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: مهدی اجاقی

کمک‌داوران: یدالله کلوندی و مصطفی قاسمی

داور چهارم: ابوالفضل دوستی

ناظر داوری: حاتم بک پور

ترکیب تیم فوتبال بادران تهران:

محمدعلی نعمتی، پویا اسدی، پویا سیف پناهی، حمیدرضا علی عسگر، داود رجبی، ابوالفضل ابراهیمی، امیر میربزرگی، محمد رحمتی، فرزاد حاتمی و کریم اسلامی و مهدی نیایش پور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی: فرهاد کاظمی

ترکیب تیم فوتبال داماش گیلان:

ایمان صادقی، محمد مختاری، آزاد جعفرزاده، سید کاظم رحمانی، میلاد پورمحسن، محمد رستمی، مهدی نظر محمد پناه، سعید طالبی، میعاد یزدانی، عباس کندل و محمد غلامی.

سرمربی: مازیار ربیعی فرد

داماش چند صباحی است از نتایج خوب خود فاصله گرفته و در پنج دیدار اخیر خود یک پیروزی کسب کرده و متحمل چهار شکست شده است؛ نتایج خوب ابتدای فصل لاجوردی پوشان با سرمربیگری سیامک فراهانی باعث شده داماش پیش از آغاز بازی‌های هفته بیست و ششم در مکان یازدهم جدول بایستد.

در سوی مقابل بادران تهران در پنج دیدار اخیر خود موفق به کسب دو پیروزی و یک تساوی شده و دو دیدار را به رقبا واگذار کرد؛ این تیم هفته گذشته در اراک مقابل آلومینیوم تن به شکست داده و با کسب ۳۵ امتیاز در مکان هشتم جدول ایستاده است.

بادران بازی را بهتر آغاز کرده و خیلی زود صاحب یک ضربه پنالتی شد؛ مهدی نیایش پور در دقیقه هفت مسابقه این ضربه را به گل تبدیل کرده و تیم میزبان را با یک گل پیش انداخت.

داماش پس از دریافت گل شیوه بازی خود را تغییر داده و با ارائه بازی هجومی موفق شد در دقیقه ۲۹ توسط محمد غلامی به گل تساوی برسد؛ ارسال مواج عباس کندل از روی یک ضربه ایستگاهی از نقطه کرنر با چرخش سر مهاجم کهنه‌کار داماش به‌تساوی مسابقه منجر شده و دو تیم با تساوی یک‌بریک راهی رختکن شدند.

داماش نیمه دوم را بهتر آغاز کرده و در همان دقایق نخستین مسابقه می‌توانست به گل برسد؛ شوت سرکش محمد رستمی پس از اصابت با دیرک دروازه بادرانی‌ها راهی به دروازه پیدا نکرد و دو تیم همچنان با تساوی یک‌بریک بازی را دنبال کردند، داماش دگرباره موقعیتی خطرناک توسط میعاد یزدانی خلق کرده و ضربه چیپ این بازیکن میلی‌متری از روی خط دروازه توسط مدافعین بادران دفع شد.

دو تیم در ادامه نبردی پایاپایی به نمایش گذاشتند ولی این بادران بود که در دقیقه ۷۴ توسط امیر میربزرگی به گل دست‌یافت؛ دیدار دو تیم در پایان با نتیجه دو بر یک به سود بادران خاتمه یافته و سومین شکست متوالی داماشی‌ها رقم خورد.

در حاشیه:

* دیدار دو با تصمیم سازمان لیگ به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در ورزشگاه‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

* سعید باقرپسند، بهتاش میثاقیان و علی حق‌دوست به دلیل بیماری و سینا شاه‌عباسی، میلاد صفایی و جابر نصیری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی داماش نیستند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: داماش گیلان بادران تهران لیگ یک فوتبال بادران تهران تیم فوتبال دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تراکتور و تساوی یک نیمه‌ای در دو دیدار

در ۳ دیدار همزمان هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، تراکتور تنها تیم پیروز میدان بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر، 3 دیدار به طور همزمان از ساعت 19 امروز (یکشنبه) آغاز شد که نتایج نیمه نخست به شرح زیر است:

ملوان صفر- صنعت نفت آبادان صفر

استقلال خوزستان صفر- فولاد صفر

اخطار: امیرمحمد محکم‌کار از استقلال خورستان

شمس آذر قزوین صفر- تراکتور یک

گل: مهدی حسینی

اخطار: محمد نادری از تراکتور

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خوشحالی بارسلونایی ها در رختکن، پس از پیروزی خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید / فیلم
  • ادامه نیمکت‌نشینی مهاجم ۱۲میلیاردی استقلال
  • پیروزی استقلال با روش تکراری برای حفظ صدر/ یک گل بزن و دفاع کن!
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • گزارش زنده: هوادار 0-0 استقلال
  • پیروزی تراکتور و تساوی یک نیمه‌ای در دو دیدار
  • توقف دوباره یوونتوس در سری A
  • توقف دوباره یوونتوس در سری آ
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • برد خارج خانه رئال با درخشش وینیسیوس