Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت از افزایش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایران به ۳۸۸ نفر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش جهانپور، درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا، در ایران اظهار کرد:از ظهر روز گذشته ۱۴۳نفر مبتلای جدید به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است.

وی افزود: بر این اساس تعداد مبتلایان کرونا در کشور به ۳۸۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۳۴ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور گفت: براین اساس به تفکیک استان‌ها در استان تهران ۶۴، گیلان ۲۵، قم ۱۶، اصفهان ۱۰، مازندران ۹، اردبیل ۱، البرز ۳، کردستان ۲، قزوین ۲، آذربایجان شرقی ۴، خوزستان ۳، گلستان ۲، سمنان ۲ نفر رسیده است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات روزه‌داری برای افراد مبتلا به کم‌وزنی

افرادی که مبتلا به کم وزنی هستند، اما توانایی روزه گرفتن دارند با رعایت نکاتی می‌توانند از کاهش وزن خود جلوگیری کنند.

به گزارش ایسنا، برخی مبتلا به کم وزنی هستند، اما توان روزه‌گرفتن را دارند؛ این افراد با در نظر گرفتن چند توصیه می‌توانند روزه بگیرند و وزن خود را از دست ندهند.

افرادی که مبتلا به کم وزنی هستند در وعده افطار از شیربرنج، شله‌زرد، فرنی، کاچی، مربا‌های خانگی و شیره‌انگور استفاده کنند. همچنین «جوانه‌ها» که ماده غذایی مقوی حساب می‌آیند، می‌توانند به عنوان سالاد استفاده شوند. همچنین شیره‌انگور و آبلیموشکر می‌توانند به عنوان چاشنی سالاد استفاده شوند.

بنابر اعلام دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت، استفاده از حلوا ارده و ترکیب ارده با شیره انگور چندان توصیه نمی‌شود، اما افرادی که مبتلا به کم وزنی هستند، می‌توانند دوبار در هفته از این مواد غذایی استفاده کنند.

افرادی که مبتلا به کم وزنی هستند میان دو وعده سحری و افطار می‌توانند شیر بادام، ترکیب پودر بادام و شکر، قوتو نخود، قوتو نارگیل و مقداری عسل بخورند.

افرادی که دارای کم وزنی هستند، حدود ۱۵ دقیقه قبل از وعده سحری به منظور افزایش اشتها یک قاشق مرباخوری رب انار یا سکنجبین بخورند. همچنین ته‌چین مرغ، ته‌چین گوشت، شوربای گوشت و حلیم می‌توانند به عنوان وعده سحری استفاده شوند. همچنین ترشی‌های کم ضرر مانند رب انار و آب نارنج هم در کنار وعده سحری می‌توانند استفاده شوند.

دیگر خبرها

  • نکات روزه‌داری برای افراد مبتلا به کم‌وزنی
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • آمادگی مراکز درمانی آذربایجان شرقی برای خدمت رسانی به شهروندان
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • توصیه‌های بهداشتی قبل از مسافرت‌های نوروزی
  • این افراد به هیچ وجه نباید از ژلوفن استفاده کنند
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • این گروه از افراد اصلا نباید از ژلوفن استفاده کنند