Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به انتقاد اعضای تیم شهرخودرو پس از بازی با پرسپولیس درباره حکم کمیته تعیین وضعیت واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از شکست ۳ بر یک تیم فوتبال شهرخودرو مشهد مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر مالک، سرمربی و بازیکنان این تیم توپ را به زمین کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال انداخته و حکم محرومیت ۴ ماهه میلاد سرلک و حسن جعفری، ۲ بازیکن این تیم و محروم شدن تیم شان از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی که درست پیش از این بازی حساس صادر شد را دلیل مهمی برای باخت به شاگردان یحیی گل محمدی دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس ابراهیم شکوری ، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره انتقاد اعضای تیم شهرخودرو بیان کرد:

شهرخودرو جزء معدود تیم‌های خصوصی فوتبال ایران است و به همین دلیل باید از فرهاد حمیداوی تشکر کنیم. فوتبال هزینه‌های سنگینی دارد و باید از او برای چرخاندن چرخ تیم شهرخودرو تشکر کنیم. من فقط بحث اجرای تصمیم کمیته‌ها و هیئت رئیسه، ابلاغ آرا و مسائل مانند آن را در فدراسیون عهده دارم. کمیته تعیین وضعیت هم با نظر اعضایش درباره تیم شهرخودرو و بازیکنان آن چنین تصمیمی گرفته‌است. من هم فکر می‌کنم این رای سنگین بوده، اما بی شک میلاد سرلک و حسن جعفری بدون اینکه شرایط قانونی و اساسنامه‌ای را رعایت کنند، از نساجی جدا شده اند که کمیته تعیین وضعیت تصمیم گرفته این رای را صادر کند.

او افزود:

اگر در دنیای فوتبال هم چنین اتفاقی رخ بدهد، چنین رائی صادر می‌شود. شاید به این دلیل که ما تاکنون چنین حکمی نداشته ایم برای خود من هم سنگین به نظر برسد. به هر حال ما باید برای مقابله با چنین تخلفاتی کارمان را از جایی شروع کنیم. باید جایی جلوی عقد قرارداد‌های صوری و بی خودی گرفته شود. ما هرچه در توان مان باشد انجام می‌دهیم.

ابراهیم شکوری درباره اینکه با چنین احکام سنگینی مقابل عقد قرارداد‌های صوری گرفته خواهد شد، بیان کرد:

به هر حال باید جایی جلوی تخلف ایستاد و من فکر می‌کنم شروع کار با شهرخودرو بوده است. البته باید توقعات بازیکن را هم در نظر گرفت و باشگاه هم باید به تعهداتش عمل کند. یکی از بازیکنان بزرگ ما به کمیته تعیین وضعیت آمد و گفت من ۲ میلیارد تومان از یک باشگاه طلب دارم و پس از واریز پول به حساب فدراسیون برای دادرسی علیه آن باشگاه حکم گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو مشهد پرسپولیس لیگ برتر فدراسیون فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهرخودرو مشهد شهرخودرو مشهد فدراسیون فوتبال لیگ برتر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال تیم شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با پرتاب سنگ و بطری نقره‌داغ شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال و ژوزه مورایس را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در رابطه با دیدار استقلال و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر صادر کرد:

ژوزه مورایس به دلیل ورود به رختکن تیم علیرغم محرومیت به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین تیم استقلال نیز به دلیل فحاشی تماشاگران و پرتاب بطری به سمت حریف مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شد.

گفتنی است این آرا قابلیت تجدید نظر دارند.

دیگر خبرها

  • حمله به فدراسیون فوتبال روی آنتن زنده؛ این شخص صلاحیت ندارد!
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس
  • اعلام آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • فدراسیون استقلال و پرسپولیس را نقره داغ کرد
  • جریمه یک میلیاردی برای تیم های استقلال و پرسپولیس
  • پاسخ افشاریان در مورد ۲۰ دقیقه وقت اضافه دربی
  • استقلال با پرتاب سنگ و بطری نقره‌داغ شد
  • حذف داريوش مصطفوي از كميته صدور مجوز حرفه‌اي
  • زنی که بازگشتش می‌تواند فوتبال ایران را تعلیق کند!
  • مدیرعامل سابق پرسپولیس به دستور یک وزیر حذف شد!