Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@10:21:20 GMT

ابتلای ۲ نفر در قزوین به کرونا قطعی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۱۵۱

ابتلای ۲ نفر در قزوین به کرونا قطعی شد

پیمان نامدار دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در آخرین تست‌های انجام شده از افراد مراجعه شده به مراکز درمانی دو مورد مشکوک شناسایی شد، آزمایش این افراد جهت تشخیص به انستیتو پاستور تهران ارسال شد.

وی بیان کرد: با انجام آزمایش «کوبید ۱۹» نتیجه مثبت اعلام شد این افراد در حال حاضر تحت مراقبت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین اضافه کرد: بیماری کرونا علیرغم فراگیری تا حد زیادی قابل درمان است و باید شهروندان به آرامش روحی برسند و اطمینان داشته باشند با رعایت بهداشت می‌توان به راحتی آن را مهار کرد و به جای نگرانی و اضطراب بی مورد می‌توانیم در پیشگیری جدی باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان درمان مراکز درمانی قزوین کرونا انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار قاضی قزوینی در صدور آرای جایگزین حبس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علی شعبانی گفت: با توجه به سیاست‌های حبس زدایی قوه قضاییه و منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست قوه قضاییه در خصوص بکارگیری تاسیسات ارفاقی به ویژه مجازات‌های جایگزین حبس از نوع خدمات عمومی رایگان و با هدف خدمات عام المنفعه،   ۴ رای جایگزین حبس توسط رییس شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری ۲ شهرستان قزوین صادر شده است.

وی افزود: زندانی شدن افراد علاوه بر تحمیل هزینه‌های مادی و معنوی برای فرد و جامعه، در بسیاری از موارد بازپروری را نیز با مشکل مواجه می‌کند.

شعبانی گفت:  چهار رای صادره شامل: ارایه خدمات عمومی رایگان به شرح خرید جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال برای زوجین تحت پوشش بهزیستی شهرستان قزوین؛ خرید مواد غذایی برای نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شهرستان آبیک به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال، ارایه امور تاسیساتی و خدماتی برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و کاشت نهال زیر نظر اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان؛  است.

رییس کل دادگستری استان خاطر نشان کرد: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی، می‌توان با جایگزینی مجازات افراد خصوصا در مورد مجازات حبس، به بهسازی بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کمک کرد و با رضایت متهم به افراد آسیب دیده اجتماعی یاری رساند.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • آخرین آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • آمار جهانی کرونا؛ فقط ۲ کشور در روز گذشته ابتلای جدید داشتند
  • چهار رای جایگزین حبس در قزوین صادر شد
  • جهیزیه بخر، زندان نرو
  • ابتکار قاضی قزوینی در صدور آرای جایگزین حبس
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • مرسدس ربات‌های انسان‌نما را برای انجام کارهای «تکراری و ساده» در کارخانه خود آزمایش می‌کند
  • اطلاعیه قطعی گاز در منطقه آخر آسفالت اهواز
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید