Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا روز چهارشنبه رای خود برای شکایت بودیمیر را پس از بررسی لایحه دفاعیه پرسپولیس صادر کرد. این رای از سوی امیرعلی حسینی مدیر امور بین الملل باشگاه دریافت و فورا متن کامل رای ترجمه و در اختیار مدیرعامل باشگاه قرار گرفت.

انصاری فرد هم ضمن تاکید بر رسانه‌ای نشدن رای صادره بعد از برد پرسپولیس مقابل شهر خودرو حکم فیفا را فاش نکرد و فقط شکایت کالدرون به فیفا را با توجه به سوالات مطروحه در جمع خبرنگاران اعلام داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس حکم فیفا باشگاه پرسپولیس به پرداخت ۴۷۵ هزار یورو به بودیمیر بابت مطالبات قرارداد فصل گذشته و قرارداد فصل جاری محکوم شده است.

جزییات رای فیفا به شرح ذیل است:

*باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این بدهی ۴۵ روز مهلت دارد و در صورتی که بدهی در مهلت تعیین شده پرداخت نشود، پرسپولیس از جذب بازیکن داخلی و خارجی در ۳ پنجره نقل و انتقالاتی محروم می‌شود، اما این محرومیت در هر بازه زمانی به محض تسویه بدهی مرتفع می‌شود.

*باشگاه پرسپولیس بابت فصل گذشته ۱۴۸ هزار یورو بعلاوه ۵ درصد سود (غرامت) تا روز تسویه بدهی محکوم شده است.

*بدهی ۱۴۸ هزار یورویی مربوط به پنج حقوق ماهانه بودیمیر در نیم فصل دوم فصل گذشته (از ۱۹ ژانویه تا ۲۳ جون ۲۰۱۹) بوده که شامل یک قسط ۲۵ هزار یورویی، ۳ قسط ۲۶ هزار یورویی و یک قسط ۱۹ هزار یورویی بوده است. بودیمیر بابت فصل قبل دریافتی اندکی داشته و به خاطر ۵ حقوق و قسط معوق خود به فیفا شکایت کرد.

*بودیمیر با استناد به حقوق معوقه خود با طرح شکایت به فیفا ضمن فسخ قرارداد یکطرفه مطالبات قرارداد این فصل خود را هم طلب کرده است. فیفا نیز مابه التفاوت قرارداد این فصل بودیمیر با پرسپولیس و قرارداد بودیمیر با تیم لوکوموتیو کرواسی را محاسبه و باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۳۲۷ هزار یورو بابت فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ محکوم کرده است. به همین دلیل بودیمیر اصل قرارداد خود با تیم کنونی اش را به فیفا ارائه کرده بود تا آن‌ها محاسبه لازم را داشته باشند. او حتی برای نشان دادن حسن نیت خود قراردادش با تیم ماقبل پرسپولیس را هم به فیفا ارائه کرده بود.

*همچنین باشگاه پرسپولیس علاوه بر این ۳۲۷هزار یورو بایستی سود و غرامت ۵ درصدی – از پانزدهم اکتبر ۲۰۱۹ تا روز پرداخت – هم به این بازیکن پرداخت نماید.

*کمیته حل اختلاف فیفا هر گونه شکایت دیگری را از بودیمیر را سلب و‌از وی خواسته شماره حساب خود را فورا به پرسپولیس ایمیل کرده و از پرسپولیس خواسته مدارک و شواهد پرداختی را به فیفا ارائه کند.

*بر اساس رای کمیته حل اختلاف فیفا اگر پرسپولیس پس از طی ۳ پنجره محرومیت نقل و انتقالاتی بدهی را تسویه نکند، کمیته انضباطی فیفا تصمیمات بعدی را اتخاذ خواهد کرد.

* قائم مقام کمیته حل اختلاف فیفا از امریکا و دو همکار و وکیل هلندی فیفا قاضی این پرونده بوده اند.

*طبق اعلام کمیته حل اختلاف فیفا این رای می‌تواند تا ۱۰ روز پس از ابلاغ به کمیته انضباطی فیفا تسلیم گردد و در غیراینصورت رای به صورا قطعی درمی آید و طرفین حق خود را در خصوص استیناف خواهی از خود سلب خواهند داشت.



منبع:سایت رسمی باشگاه پرسپولیس

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر فیفا پرسپولیس تهران شکایت گابریل کالدرون بودیمیر کمیته حل اختلاف فیفا باشگاه پرسپولیس هزار یورویی هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛مجوز آسیایی نزدیک‌تر از همیشه!

به گزارش قدس آنلاین پرونده محمد محبی به یک سوژه برای هواداران استقلال تبدیل شده است. آنها نگران این هستند مبادا پرونده پر حاشیه بازیکنی که یک فصل از سانتاکلارا به صورت قرضی راهی تهران شد تا پیراهن آبی را بپوشد، برای آنها اتفاقی تلخ را رقم بزند و بازهم باعث شود تا آبی‌پوشان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.

علی خطیر چندی پیش نامه‌ای را به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال به فیفا ارسال و درخواست کرد بخشی از بدهی سانتا کلارا از محل درآمدهای استقلال در فیفا پرداخت و باقیمانده آن به باشگاه استقلال اعلام شود تا نسبت به پرداخت آن اقدام کند.

به نظر می‌رسد فیفا با این درخواست موافقت کرده است و به زودی پرونده استقلال و سانتاکلارا بسته خواهد شد تا بزرگ‌ترین چالش آبی‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای آسیا از پیش رو برداشته شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • غرامت ۳ میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد/ گام بلند آبی‌ها برای مجوز حرفه‌ای + سند
  • شادی از به بادرفتن چندده میلیارد پول استقلال!
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛ مجوز آسیایی نزدیک تر از همیشه!
  • موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد
  • فوری | موافقت فیفا با درخواست باشگاه استقلال | خیال آبی ها راحت شد
  • موافقت فیفا با پرداخت بدهی استقلال به سانتاکلارا
  • فیفا با درخواست استقلال موافقت کرد؛مجوز آسیایی نزدیک‌تر از همیشه!
  • پرداخت ۹۳ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان استان همدان