Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@06:02:01 GMT

جزئیات بازگشت اتباع ایرانی از فرودگاه دوبی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۱۸۱

جزئیات بازگشت اتباع ایرانی از فرودگاه دوبی

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود اسعدی‌سامانی در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت پروازهای بین‌المللی کشور،‌ اظهار داشت: امروز امارات مجوز انجام پرواز را برای ایران‌ایر صادر کرد یک فروند هواپیما از فرودگاه آل‌مکتوم دوبی مسافران ایرانی را به تهران منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: به مسافرانی که در فرودگاه دوبی بودند این موضوع اطلاع‌رسانی شد و در حال انتقال از طریق اتوبوس به فرودگاه آل‌ مکتوم که در 80کیلومتری دوبی است، هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسعدی‌سامانی گفت: همچنین به مسافران ایرانی دیگری که در کشور امارات هستند اطلاع‌رسانی شد تا به فرودگاه آل‌مکتوم دوبی بیایند و پس از جمع‌ شدن همه مسافران ایرانی آنها را در قالب یک پرواز یکی از ایرلاین‌های ایرانی از طریق ایرباس 300- 600 به ایران منتقل می‌کنند.

مجوز ترکیه برای بازگرداندن مسافران ایرانی به کشور

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: کشور ترکیه نیز مجوزی صادر کرده است تا مسافران ایرانی در این کشور از طریق یک پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کشور برگردند.

اسعدی‌سامانی اظهار داشت: به تازگی شنیده‌ایم که کشور پاکستان هم پروازها به از ایران را متوقف کرده است البته هنوز نامه مکتوب در این باره دریافت نکرده‌ایم.

وی ضمن قدردانی از سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت خارجه برای پیگیری انتقال مسافران ایرانی از امارات اظهار داشت: تقاضای سفر کاهش یافته است و بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی به خاطر تقاضای پایین صندلی پرواز برخی پروازهای داخلی را کاهش داده‌اند.

پس از شیوع بیماری کرونا در کشورمان برخی کشورهای همسایه از انجام پروازهای کشورمان به آن کشورها و انتقال مسافران جلوگیری کرده‌اند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسافران ایرانی کرونا مسافران ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات باطل شدن پرواز‌های فرودگاه مهرآباد

در پی حمله پهپادی ایران که در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق انجام شده است، برخی پرواز‌ها از جمله پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تا ظهر امروز باطل شدند.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران- درباره وضعیت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به ما، توضیح داد: به جز فرودگاه مهرآباد، پرواز‌های اصفهان، شیراز، بوشهر، سنندج، ایلام، کرمان و پرواز فرودگاه‌های غرب کشور نیز باطل شده است.

وی درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، توضیح داد: در صورت باطل شدن پرواز‌ها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود، اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پرواز‌های فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پرواز‌ها مشخص نیست.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خاطرنشان کرد: در صورت باطل شدن پرواز هر یک از فرودگاه‌ها، به مسافران پیامک داده می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه امام و مهر آباد به حالت عادی
  • پرواز‌های فرودگاه مشهد به روال عادی بازگشت
  • پرواز همه فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • پرواز تمام فرودگاه‌های کشور برقرار شد
  • بازگشت وجه بلیت سفر‌های هوایی لغو شده
  • تمامی پرواز‌های فرودگاه‌های کرمان لغو شد
  • تمامی پروازهای فرودگاه‌های کرمان لغو شده است
  • مسافران برای بازگشت وجه بلیت به دفاتر هما مراجعه کنند
  • جزئیات باطل شدن پرواز‌های فرودگاه مهرآباد
  • هزینه پرواز‌های ابطال شده به مسافران باز می‌گردد