Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@07:51:44 GMT

مدارس برای ۳ روز تعطیل می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۱۸۴

به کزارش میزان، احتمالا مدارس برخی استان‌های کشور فردا شنبه ۱۰ اسفند با هدف پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شوند.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت روز گذشته اعلام کرد: تعطیلی مدارس در انتظار تصمیم کمیته فنی و تائید رئیس جمهور است. امروز، جمعه کمیته فنی استان‌های خاص را معرفی می‌کند تا مدارس در آنها ۳ روز تعطیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه راه آهن خرم‌آباد تعطیل شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،احمدرضا هادوی مدیر امور راه‌سازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء گفت : اگر منابع اعتباری برای پروژه راه آهن اختصاص پیدا نکند، باید راجع به آن تصمیم جدی گرفته شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مشغول به کار در این پروژه یک هفته تعطیل هستند و بعدازاین یک هفته باید منابع اختصاص پیدا کند در غیر این صورت تصمیم جدی دررابطه‌با پروژه گرفته می‌شود، عنوان کرد: ما منتظر اقدام مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هستیم.

مهم این است که اعتبار اختصاص پیدا کند و بتوانند وعده‌هایی که داده‌اند را محقق کنندمدیر امور راه‌سازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، عنوان کرد: قول‌هایی داده‌اند که دراین‌رابطه پیگیری‌هایی صورت گیرد، جلسه‌ای هم در نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شده، اما مهم این است که اعتبار اختصاص پیدا کند و بتوانند وعده‌هایی که داده‌اند را محقق کنند چرا که این امر در ادامه کار حتماً مؤثر خواهد بود.

هادوی با بیان اینکه الان مطالبات ما در پروژه خیلی بالا است، تصریح کرد: ما در پروژه کار زیادی انجام داده‌ایم، الان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان طلب داریم.

وی سخنان خود را این گونه ادامه داد که «حیف از این همه تلاشی که انجام شد»، افزود: همکاران من واقعاً تلاش زیادی در پروژه انجام دادند، وعده‌هایی که داده شده باید عملیاتی شود.

مدیر امور راه‌سازی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه استان تلاش می‌کند؛ اما مهم این است که برای ادامه پروژه باید راهی پیدا کنند، عنوان کرد: مهم خروجی کار است، همه نهادها باید با هم راهی را برای ادامه پروژه پیدا کنند.

هادوی، بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور باید دررابطه‌با این پروژه و ادامه آن نظر خاص داشته باشند.

بنابراین گزارش، پیش‌ از این در جریان سفر داوود منظور رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه به لرستان خبرنگار مهر پیگیر آخرین وضعیت تأمین اعتبار دو ابرپروژه لرستان شد. سد معشوره و راه‌آهن لرستان دو پروژه مهمی هستند که تأکید رئیس‌جمهور را در پیوست رسانه‌ای خود دارند.

درحالی‌که منظور در این سفر از تأمین اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای راه‌آهن لرستان خبر داده بود که مطالبات متولیان امر در قرارگاه خاتم‌الانبیاء به‌عنوان پیمانکار پروژه بسیار بیشتر از این رقم بود و با این روند تأمین اعتبار بیم تعطیلی مجدد این پروژه تاریخی و مسن وجود داشت.

باید منتظر ماند و دید که آیا سازمان مدیریت برای پروژه راه‌آهن لرستان که از مصوبات سفر اول دولت سیزدهم به لرستان و مطالبات دیرینه مردم این استان به شمار می‌آید نگاه خاص خواهد داشت و به آن اعتبار اختصاص می‌دهد یا باز هم مانند گذشته تعطیل می‌ماند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885457

دیگر خبرها

  • ساعت کاری میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد
  • ساعت کار نانوایان در روز عید اعلام شد
  • تعطیلی موقت بیمارستان توتونکاران رشت
  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • در تعطیلات یادگیری را تعطیل نکنید
  • پروژه راه آهن خرم‌آباد تعطیل شد
  • تمرینات استقلال تا ۵ فروردین تعطیل شد
  • تمرینات تیم استقلال تعطیل شد
  • پست خوزستان در نوروز ۱۴۰۳ تعطیل نیست
  • سردار کارگر: راهیان نور تعطیل نمی‌شود