Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش این هفته هم پخش فیلم‌هایی که پیش‌بینی می‌کند از مخاطب قابل قبولی برخودار خواهند بود را ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه با توجه به تغییرات کنداکتور خود که پیشتر اعلام کرده بود، این هفته مرور آثار حسین زندباف، تدوینگر باسابقه کشورمان، با محوریت پخش آثار خاطره‌انگیز، شاد و سرگرم کننده وی را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در باکس‌های ساعت ۱۳ فیلم‌های سینمایی و تله‌فیلم از شنبه (۱۰ اسفند ماه) تا جمعه ۱۶اسفند ماه به ترتیب خجالت نکش، مجرد ۴۰ ساله، ده رقمی، خواستگار محترم، به روح پدرم، دردسر طلایی و آواز تهران هستند.

باکس فیلم‌های ساعت ۱۵ از تکرار فیلم‌های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم‌هایی تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه  ۱۶ اسفند ماه، غول بزرگ مهربان، آقای دیدز، زندگی، موگلی، کینگ کونگ، نگهبان طبیعت و بهترین بازی دنیا پخش می‌شوند.
 
در باکس ساعت ۱۹، از شنبه تا جمعه، به ترتیب فیلم‌های دنباله دار دکتر دولیتل ۲ و سری فیلم های ارباب حلقه های ۱، ۲ و ۳ ( هر کدام در دو قسمت) از این شبکه پخش خواهند شد.

همچنین این هفته، در باکس ساعت ۲۱، مرور آثار حسین زندباف تدوینگر با ۴ دهه فعالیت در عرصه سینمایی ایران و تدوین بیش از ۸۰ فیلم از جمله ‌آثاری چون مردی که زیاد می دانست، مومیایی ۳، ماموریت و ... در جدول پخش شبکه نمایش قرار دارد.

مردی که زیاد می‌دانست، آپارتمان شماره ۱۳، دلاوران کوچه دلگشا، مستاجر، مومیایی۳، ماموریت و دونفر و نصفی آثاری هستند که با تدوین این هنرمند به ترتیب از شنبه ۱۰ اسفند ماه تا جمعه ۱۶اسفند ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش شده و در ساعت ۰۳:۰۰ و ۰۸:۰۰ روز بعد بازپخش می‌شوند.

باکس ساعت ۲۳ نیز به ترتیب به پخش فیلم‌های لیلی با من است (نسخه تصحیح نور و رنگ شده )، ترمینال، تجارت جهانی، زندان، موش زبل ، یاغی یک و سرقت طلایی اختصاص دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه نمایش تا جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آن‌ها دروغ می‌گویند» نخستین تئاتر دیجیتال موزیکال است که به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی در تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. هومن برق‌نورد، سارا رسول زاده و سهیل مستجابیان در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

حسن مصطفوی تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده دارد و ارکستر موسیقی ۱۵ نفره به آهنگسازی بهزاد عبدی بازیگران را همراهی می‌کنند.

«آن‌ها دروغ می‌گویند» روایت زن و مردی جوان است که پس از آشنایی با هم دست به طراحی یک سرقت می‌زنند و در مسیر این کار فجایعی پیش می‌آید.

این نمایش از اواخر اردیبهشت در پردیس تئاتر شهرزاد به روی صحنه می‌رود.

همزمان با شروع اجرای نمایش «بیژن و منیژه» از پوستر این نمایش که توسط ابراهیم حقیقی طراحی شده‌است، رونمایی شد.

نمایش «بیژن و منیژه» به نویسندگی و کارگردانی شکرخدا گودرزی و تهیه کنندگی مهدی بخشیانی از دوم اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۲۱ در پردی تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. پوستر این اثر نمایشی توسط ابراهیم حقیقی طراحی شده است.

قربان نجفی، شهرام نجاتی، رضا عمرانی محسن بهرامی سحر یافتیان، علیرضا عابدی، زهره کدخدازاده، پارمیس هوبخش، اشکان شریعتی سیاوش خادم حسینی، اسد پورحمزه، آیسان نوریان و شکرخدا گودرزیدر این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش که به صورت تمام موزیکال اجرا می‌شود برداشتی آزاد از شاهنامه فردوسی است و با اجرای زنده یلدا یزدانی و مهدی سبحان پور هر شب ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود.

بهرام افشاری ۶ میلیاردی شد

بهرام افشاری با نمایش «چه کسی جوجه تیغی را کشت» در هفته پیش رو بازهم رکورد شکنی کرد و با فروش بیش از پانزده هزار بلیط به فروشی معادل ۶ میلیارد رسید.

این نمایش به تهیه‌کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه رفته، در دوره اجرای قبلی هم یکی از نمایش‌های بسیار پرفروش بود و با استقبال بالای تماشاگران روبه رو شده بود.

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی هر روز در دو سانس در ساعت‌های ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مدیر تولید: علی اکباتانی، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، گرافیست: پیمان امدادی و مدیر تبلیغات: آریان امیرخان اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی برق در روز جمعه
  • تصاویر نجومی سوم اردیبهشت (۲۲ آوریل)
  • «روحینا» از شبکه نمایش
  • برنامه داغ کنسرت‌های بهاری در تهران
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»
  • یک منوی داغ از کنسرت‌های بهاری
  • فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از شبکه نمایش
  • تخفیف یک هفته‌ای «اسب قاتلین» برای دانشجویان به مناسبت روز سعدی
  • علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان مشخص شد