Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@15:08:26 GMT

سوریه حق دارد با تروریست‌ها در ادلب بجنگد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۲۸۹

سوریه حق دارد با تروریست‌ها در ادلب بجنگد

خبرگزاری میزان- سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: ارتش ترکیه باید اجرای تعهداتش در ادلب را آغاز کند و دمشق حق دارد با تروریست‌ها در شهر ادلب بجنگد. تاریخ انتشار: 15:06 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۱۰۴۸ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه می‌گوید، " من فکر نمی‌کنم آنچه که در شهر ادلب در حال رخ دادن است در هیچ یک از بند‌های پیمان ناتو وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر خارجه روسیه در ادامه می‌گوید، مسکو انتظار دارد که ناتو در خصوص پیشنهاد اش برای کاهش تنش‌ها در روابط پاسخگو باشد.
سرگئی لاوروف همچنین در ادامه افزود: ارتش سوریه آماده است تا تنش‌ها در شهر ادلب را ادامه دهد.   بیشتر بخوانید:  برگزاری نشست امنیتی برای بررسی تحولات ادلب با حضور «اردوغان» ارتش سوریه کنترل ۱۱ منطقه در جنوب ادلب را در دست گرفت
المیادین نوشت، وزیر خارجه روسیه می‌گوید، ارتش ترکیه باید اجرای تعهداتش در ادلب را آغاز کند.
وی همچنین در ادامه افزود: ارتش سوریه حق دارد با تروریست‌ها در شهر ادلب مبارزه کند و مسکو نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفت: " مسکو تعهد کامل خود به توافقات با ارتش ترکیه در شهر ادلب را تایید می‌کند.



انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سوریه روسیه لاوروف وزیر خارجه روسیه سرگئی لاوروف شهر ادلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه روسیه: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است

«سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه  در مصاحبه با چند شبکه رادیویی روس گفت: ایران سلاح هسته‌ای ندارد و این موضوع توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد تایید قرار گرفته است.

وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با شبکه ‌های رادیویی روسی اسپوتنیک، کومسولسکایا پراودا و گووریت موسکوا در اظهارنظر درباره گزارش‌ها درباره اینکه ایران ممکن است در سیاستهای هسته‌ای خود با توجه به تهدیدات رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند، خاطرنشان کرد: انگیزه این گزارشها منحرف کردن توجهات از عملیات اسرائیل در نوار غزه با تهدید نشان دادن تهران است.

وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: «آنها می‌خواهند در کنار ادعاهای دیگر تهدید ادعایی استفاده از تسلیحات هسته‌ای را به ایران نسبت دهند؛ تسلیحاتی که ایران در اختیار نداشته و این موضوع توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید شده است. ایران در میان طرف‌های معاهده ان.پی.تی یکی از شفاف‌ترین کشورها به حساب می‌آید. ایران نیازی به این کار بعد از پاسخ دادن به یک حمله غیرقابل قبول به کنسولگری خود ندارد.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه گذشته از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد و اعلام کرد ایران ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. این حمله در واکنش به حمله ۱۳ فروردین ارتش اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه صورت گرفت که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی ایران منجر شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • وزیر خارجه روسیه: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • اردن: تا زمانی که اسرائیل وجود دارد، صلح وجود ندارد
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم