Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان فارس، ابراهیم کشاورز داشت: حذف استعلام از بانک نیز از پانزدهم اسفندماه 98 به صورت غیر حضوری و الکترونیکی صادر می‌شود.

وی در مورد نحوه صدور این گواهی گفت: با توجه به طراحی سیستم مکانیزه این طرح، متقاضیان می‌توانند از تاریخ یاد شده با مراجعه به سامانه اینترنتی Eservices.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tamin.ir و از طریق منوی مستمری بگیران نسبت به ثبت درخواست صدور گواهی اقدام کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس تاکید کرد: از پانزدهم اسفندماه ۹۸ و با صدور الکترونیکی این گواهی، دیگر درخواست دستی برای صدور گواهی کسر اقساط در شعب تامین اجتماعی پذیرفته نمی‌شود و مستمری بگیران نیازی به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی نخواهند داشت.

کشاورز افزود: گواهی کسر اقساط معوق بنا به درخواست مستمری بگیران زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی، به نام خود، به عنوان وام گیرنده و یا ضمانت افراد غیر، صادر خواهد شد و تا سقف ۶۰ درصد مبلغ مستمری پیش‌بینی شده قابل انجام است و امکان صدور گواهی بیش از این مبلغ، میسر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در صورت صدور گواهی‌های متعدد، مبلغ گواهی‌های صادره همواره کمتر یا مساوی ۶۰ درصد مبلغ مستمری دریافتی (بدون لحاظ پرداخت‌های معوقه) خواهد بود.

کشاورز اضافه کرد: همچنین در صورت اعلام کتبی بانک مبنی بر عدم پرداخت اقساط توسط شخص، تا تسویه مبلغ بدهی اعلامی، امکان صدور گواهی جدید حتی با فرض داشتن اعتبار و شرایط لازم، انجام نخواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس بیان کرد: کارمندان همه بانک‌های دولتی، خصوصی، تعاونی‌ها، موسسه‌های اعتباری و صندوق‌های قرض الحسنه دارای مجوز از بانک مرکزی این امکان را خواهند داشت تا از طریق پنل مخصوص دستگاه‌های دولتی و مرجع استعلام‌های رسمی سایت تامین اجتماعی، سند مربوطه را مشاهده کنند.

وی گفت: با درج گواهی کسر اقساط معوق در سامانه رسمی سازمان تامین اجتماعی، دیگر نیازی به استعلام اصالت گواهی از شعب این سازمان نخواهد بود.

برچسب‌ها سازمان تأمین اجتماعی تبادل الکترونیکی اسناد شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تأمین اجتماعی تبادل الکترونیکی اسناد شیراز فارس سازمان تأمین اجتماعی تبادل الکترونیکی اسناد شیراز فارس گواهی کسر اقساط تامین اجتماعی صدور گواهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ روح اله صلبی گفت: تا ۲۵ اردیبهشت امسال، همه مجوز‌های کاغذی باید الکترونیکی شود.

صلبی درباره مهلت دریافت شناسه یکتا گفت: وزارت اقتصاد در اجرای قوانین و مقرراتی که وضع شده، از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار در حوزه درگاه ملی مجوز‌ها به دنبال تسهیل این فرآیند است تا در دو حوزه ثبت مجوز جدید و تبدیل شناسه‌های قدیمی که به نوعی شناسه‌های کاغذی بوده، اقدام کند.

وی افزود: در این حوزه نیاز به صرف هیچ هزینه‌ای جهت تبدیل شناسه‌های قدیم به شناسه‌های جدید نیست و فقط زمانی که صاحبان کسب و کار و اصناف بابت این موضوع صرف خواهند نمود شاید بین دو دقیقه یا کمتر از آن می‌باشد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان ادامه داد: برای تمدید مجوز‌های کسب و کار نیازی به مراجعه حضوری به واحد‌های صادرکننده مجوز نیست، زیرا در همه ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها نسبت به تمدید یا صدور شناسه یکتا اقدام کنند.

صلبی گفت: افراد برای تمدید یا صدور شناسه یکتا با داشتن اطلاعات کد صنفی، کد پستی و کد ملی خود با مراجعه به درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار به سادگی می‌توانند به این کار اقدام نمایند.

وی ادامه داد: صاحبان کسب و کار و اصنافی که اقدام به دریافت شناسه یکتا کنند در آینده جهت دریافت خدمات دولتی اعم از تسهیلات بانکی، معافیت‌های مالیاتی، خدمات حوزه تأمین اجتماعی و بسیاری خدمات دیگر با مشکلی مواجه نخواهند شد.

صلبی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت دریافت شناسه یکتا ۲۵ اردیبهشت امسال است و لذا از همه صاحبان کسب و کار و اصناف خواهشندیم تا نسبت به دریافت شناسه یکتا هر چه سریعتر اقدام نمایند.

دیگر خبرها

  • هیچ معلولی پشت نوبت مستمری نیست
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط