Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یاسوج از آغاز ضد عفونی و گندزدایی در شهر یاسوج همزمان با خطر گسترش ویروس کرونا خبر داد.

نستهن مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کمیته ویژه پیشگیری از کرونا در شهرداری یاسوج تشکیل و طی تصمیمات گرفته شده با حضور تیم‌های کارشناسی عملیات گندزدایی و ضد عفونی کردن پارک‌ها، سرویس‌های بهداشتی، آرامستان‌ها، وسایل نقلیه و خودروهای عمومی در دستور کار قرر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه  در حال حاضر سلامت مردم بیش از هر چیز برای مسوولان امور شهری مهم است و در اولویت قرار دارد افزود: برای مقابله با ویروس کرونا تیم‌های چند نفره به صورت روزانه و بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت اقدام به ضد عفونی کردن مراکز عمومی؛ پارک‌ها و مراکز پر جمعیت می‌کند.

این مسوول با بیان اینکه کار را از اماکنی مثل سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها و پارک‌ها آغاز کرده‌ایم خاطرنشان کرد: به ترتیب اولویت سایر اماکن و فضاهای شهری یاسوج توسط همکاران ما در شهرداری ضد عفونی و گندزایی می‌شود و برای مقابله با این ویروس در کنار مسوولان و متولیان بهداشتی هستیم.

انتهای پیام/82009

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ضد عفونی یاسوج گندزدایی شهرداری ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید رضا انارکی محمدی شهردار این منطقه در بازدیدی که به همراه جمعی از مدیران از خیابان لاله زار داشت، اظهار کرد: به واسطه تمرکز بازار قدیمی تهران و فعالیت صنوف، بیش از ۴۸ درصد موتورسواران برای جابجایی بار و مسافر در منطقه ۱۲ تردد می‌کنند که علاوه بر خیابان‌ها، گاه با تعرض به محدوده پیاده‌راه‌ها مشکلات بسیاری را برای تردد شهروندان ایجاد می‌کنند.

وحید رضا انارکی محمدی اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده مقرر شد، طی صحبت و هماهنگی با مالک و ذینفع این ملک ۵۰۰۰ متری و ارائه تسهیلات ویژه شهرداری، این محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در نظر گرفته شود.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین با اشاره به ۳ سینما در این خیابان که مدت‌ها تعطیل شده اند، با تاکید بر لزوم ایجاد فضای فرهنگی در این محور گفت: طبق بند قانونی ماده ۴ قوه قضاییه، تعیین تکلیف این سینما‌ها نیز در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۲ از مشارکت با مالک زمین ۵۰۰۰ متری بلااستفاده در خیابان لاله زار در راستای ساماندهی پارک موتورسیکلت خبر داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • ساماندهی پارک موتورسیکلت‌ها در خیابان لاله‌زار جنوبی
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند
  • تجمع و اعتصاب کارگران شهرداری یاسوج
  • تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید