Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ملی پوش سپاهان از رفتار عده‌ای از هواداران این تیم انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اتفاقات اخیری که پیرامون باشگاه سپاهان رخ داده و فاصله این تیم تا صدر جدول را به ۱۰ امتیاز رسانده باعث شده واکنش‌های مختلفی شکل بگیرد. امید نورافکن ، هافبک ملی‌پوش سپاهان و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل جاری به انتقاد از رفتار عده‌ای از هواداران تیمش پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نورافکن  در صفحه خود متن زیر را نوشته است:

سلام خدمت همه

ما برای رسیدن ب اینجایی ک هستیم سخت تلاش کردیم از هرچی ک باعث خوشی می‌شد گذشتیم در این شش ماه ٫

اما هوادارانی ک ب جای جلو انداختن تیم باعث عقب افتادن تیم می‌شوند واقعا عذاب آوره

ما توی زمین بازی بردیم خدا هم شاهد ما هست بازی میکردیم و آماده بودیم اما ……

یا ب طور مثال پارسال با گل ی بازیکن ما وارد باشگاه های آسیا شدیم ک اگه نمیزد …. اما چنان برخورد میشه انگار ن انگار ما با هم هستیم چ میبازیم چ مساوی چ باخت ،،چنان برخوردی می‌کنید ک اثر برعکس میزاره و جلوگیری میکنه از رسیدن تیم ب موفقیت

لطفا ،،با توجه ب شرایط ک بوجود آوردن برامون حداقل کنارمون باشید تا آخر نه روبرومون بدونید ما هم ب اندازه شما تیمی ک براش بازی می‌کنیمو دوسداریم

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه سپاهان امید نورافکن سپاهان امید نورافکن باشگاه سپاهان سپاهان هافبک سپاهان هافبک ملی پوش سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم

هواداران اصفهانی از دربی نصف‌جهان و تقابل سپاهان و ذوب‌آهن استقبال جالب‌توجهی به عمل نیاورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

این دیدار که پس از هفته‌ها بالاخره برگزار شد، درحالی امروز به‌انجام رسید که طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان‌لیگ قبل از شروع بازی‌های هفته بیست‌وچهارم و در روز غیرتعطیل برگزار شد که با انتقاداتی هم از سوی هواداران اصفهانی مواجه شده بود.

همین مسئله باعث شده که هواداران اصفهانی از این بازی مهم استقبال نکنند و دربی نصف‌جهان با کم‌ترین حضور هواداران در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شده است؛ البته نتایج ضعیف سپاهان و ذوب‌آهن اصلی‌ترین عامل عدم استقبال هواداران از این جدال است.

حدوداً ۳۰۰ هوادار برای حمایت ذوب‌آهن به ورزشگاه نقش‌جهان آمده‌اند و از هواداران طلایی‌پوشان که روی کاغذ میزبان این بازی هستند فقط نزدیک به پنج الی شش هزار نفر روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان نشسته‌اند که با توجه به اسم بزرگ بازی و شهرآورد نصف‌جهان آمار جالبی به‌شمار نمی‌رود.

کد خبر 745556

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • به‌قدرتی نرسیده‌ام که نتیجه بازی را پیش‌بینی کنم
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟