Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه در قالب «طرح ویژه نظارت بر اقلام سلامت محور» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رامین ربیعی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه خبر داد و گفت: صبح امروز بر اساس گزارشات واصله از حراست سازمان صمت و اطلاعات سپاه امام حسین علیه السلام، بازرسین سازمان موفق به کشف ۳۸ هزار جفت دستکش بیمارستانی از یک آرایشگاه زنانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی افزود: این دستکش‌ها هم اینک ضبط شده و پس از دستور مراجع قضایی جهت استفاده به مراکز بهداشتی و درمانی ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: این سازمان و دیگر نهادهای مرتبط به دقت وضعیت تولید و توزیع اقلام بهداشتی را رصد کرده و با اخلالگران در این حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به تشکیل ۲۰ پرونده در راستای «طرح ویژه نظارت بر تامین و توزیع اقلام سلامت محور» گفت: بیشترین پرونده‌های متشکله مربوط به احتکار، امتناع از فروش و گران فروشی مواد شوینده و ضدعفونی کننده است که این پرونده‌ها پس از تحقیقات اولیه جهت بررسی نهایی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مقام مسؤول در خاتمه از مردم خواست در صورت مشاهده  احتکار، گرانفروشی، امتناع از فروش و عدم صدور فاکتور در حوزه اقلام سلامت محور، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت استان البرز صنعت کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران

الیاس براری فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران از توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی تنظیم بازاری شامل ۷۰ تن مرغ منجمد، ۱۳.۵ تن گوشت قرمز منجمد، ۹۱ تن شکر و ۲۰۰ کیلوگرم سیب با قیمت مصوب در مناطق روستایی استان خبر داد.

او افزود: این اقلام در ۱۵ بخش و ۱۵۹ روستای مناطق محروم استان توزیع شد.

فرمانده کانون بسیج سنگرسازان بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: این خدمات در راستای رفاه حال روستاییان مازندرانی همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تاکید بر افزایش نظارت‌ پسماند بیمارستانی در مازندران
  • ثبت بیش از ۳ هزار مأموریت اورژانسی در استان کرمانشاه
  • انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب و درخواست پیگیری ویژه فوت دکتر بخشی
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • ایستگاه سلامت اورژانس۱۱۵سروآباد آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروز
  • سازمان ملل: اسراییل اجازه ورود اقلام غذایی به شمال غزه را بدهد
  • ثبت بیش از ۲۵۰۰ مأموریت اورژانس در ایام نوروز