Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده درباره تاثیر ویروس کرونا بر فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیانی که می بایست به صورت حضوری مدارک خود را به ادارات کل، بنیاد مسکن یا شرکت عمران شهرهای جدید ارائه کنند، به تعویق انداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحله نهایی ثبت نام را فعلا به زمان مقتضی که انشاالله ویروس کرونا مهار شود موکول کرده ایم و در آینده اطلاع رسانی می‌شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره فعالیت‌ها، پروژه‌های عمرانی یا افتتاحات در مجموعه های وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: طبیعتاً به دلیل موقعیت کنونی تمامی فعالیت هایی که به صورت جمعی صورت می گیرد و گردهمایی ها را لغو کرده‌ایم. به طور مثال آزمون نظام مهندسی که نیمه اسفند ماه قرار بود برگزار شود را لغو و به زمان دیگری موکول کرده ایم.

محمودزاده ادامه داد: با این وجود فعالیت‌های عمرانی و پروژه‌های اجرایی به قوت خود باقی است و حتی با تلاش بیشتری نسبت به گذشته دنبال می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که ثبت نام مجدد ظرفیت خالی ایجاد شده از پایش مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن چه زمانی انجام می‌شود؟ گفت: به دنبال ایجاد ساز و کاری هستیم تا متقاضیان بدون مراجعات حضوری نام نویسی  را از داخل منزل انجام دهند؛ که انشاالله ظرف دو سه روز آینده در این باره تصمیم گیری و اطلاع رسانی می‌کنیم.

۱۵ هزار متقاضی مسکن ملی در ایوانکی | کرونا مهلت دریافت مدارک متقاضیان اقدام ملی را تمدید کرد

کد خبر 487529 برچسب‌ها مسکن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: سید احمد موسوی به افرادی که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام و امتیاز خود را در مشاورین املاک به صورت قولنامه ای واگذار می کنند اشاره کرد و افزود: واحد مسکونی به شخص ثبت‌نام کننده در این طرح واگذار می‌شود و تا تحویل واحد قابل واگذاری نیست.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، به صورت وکالتی فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر است و بر اساس مقررات، پیگرد قانونی داشته و در صورت مشاهده، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف و لغو امتیاز متقاضیان، با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند از طریق مراجع قضایی وفق مقررات برخورد خواهد شد.

وی به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تبعات احتمالی ناشی از انتقال یا خرید و فروش امتیاز طرح‌های مذکور و صیانت از حقوق شهروندی و مقابله با تخلفات این حوزه بر همکاری و هماهنگی و اقدام فوری دستگاه‌های مسئول در اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم تاکید کرد.

وی تشریح کرد: شهروندان تا زمانی که بحث سند واگذاری ملک مورد نظر به شکل رسمی انجام نشده است، از هرگونه خرید و فروش امتیاز طرح و سایر طرح‌های حمایتی حوزه مسکن خودداری کنند.

 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگاه تحلیل سیگنال‌های الکتریکی در لایه‌های پوست ساخته شد/ امکان بهبود و پایش زخم
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • تخصیص یارانه فرهنگی، سازوکار تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب امسال
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • آیا نرم افزار حسابداری استهلاک پذیر است؟
  • واگذاری یا خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است