Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:49:08 GMT

استولتنبرگ: ناتو در حال کمک به ترکیه است

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۵۰۷

استولتنبرگ: ناتو در حال کمک به ترکیه است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، ینس استولتنبرگ، دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، در کنفرانسی خبری پس از نشست اضطراری این سازمان درباره ادلب، بر حمایت از ترکیه تاکید کرد.

او گفت: به محافظت از مرز‌های ترکیه ادامه خواهیم داد. ناتو در حال کمک به ترکیه است. متحدان (اعضای ناتو) در حال بررسی چگونگی کمک بیشتر به ترکیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات ضدتروریستی ارتش سوریه برای آزادسازی ادلب، آخرین مقر تروریست‌ها در این کشور، از چندی پیش آغاز شده است. ترکیه با طرح این ادعا که حملات ارتش سوریه موجب فرار غیرنظامیان و در نهایت هجوم آن‌ها به ترکیه می‌شود، این حملات ضدتروریستی را هدف انتقاد خود قرار داده است. از سوی دیگر سوریه اعلام کرده استان ادلب بخشی از این کشور است و هیچ گونه حضور غیرقانونی خارجی در آن را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ینس استولتنبرگ سازمان ناتو عملیات ضدتروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز سه شنبه تایید کرد که لندن تا سال ۲۰۳۰ هزینه‌های دفاعی خود را به ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور افزایش خواهد داد.

سوناک در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، خاطرنشان کرد که تغییرات از امروز آغاز می‌شود و بودجه هزینه‌ها "به طور پیوسته هر سال افزایش می‌یابد. " 

وی تصریح کرد: "طی شش سال آینده، ما ۷۵ میلیارد پوند اضافی برای دفاع خود سرمایه گذاری خواهیم کرد و به طور کامل، بدون افزایش وام یا بدهی، تامین خواهد شد. "

این طرح، انگلیس را به "بزرگترین قدرت دفاعی اروپا و دومین قدرت دفاعی در ناتو" تبدیل خواهد کرد. این طرح در حال حاضر بر تقویت دفاع لندن و تغییر مدل تدارکات این کشور، نوآوری‌ها و حمایت بلندمدت از اوکراین متمرکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • انتقاد رهبر حزب رفاه ترکیه از اردوغان: آیا شایسته ترکیه است که علیه ایران با اسرائیل همکاری کند؟
  • بخش اندکی از حق آبه هیرمند آزاد شده است
  • انتقاد اولیانوف از سخنان دبیرکل ناتو درباره همسایگی با روسیه
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • دبیر کل ناتو: برنامه‌ای برای استقرار سلاح هسته‌ای در لهستان نداریم
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند