Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@22:55:23 GMT

اقدامات یگان‌های زرهی ارتش علیه کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۵۳۳

اقدامات یگان‌های زرهی ارتش علیه کرونا

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سرتیپ دوم حسین محمد شفیعی روز جمعه اظهار داشت: مجاورت و تردد بالای شهرستان خاش با ایرانشهر که ۲ روز پیش آزمایش دو مورد به بیماری کرونا در این شهرستان مثبت گزارش شده ضرورت این اقدام را افزایش داده است.

 

فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش افزود: این طرح از مدارس دولتی با آمار بالای دانش‌آموزی آغاز شده و تا ضدعفونی شدن تمام مدارس خاش ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان کرد: با تمام قوت و توان خودمان در ارتش برای کمک به مردم و سالم و با نشاط کردن شهر استفاده می‌کنیم و اگر در شهر هم نیاز به مساعدت باشد با همکاری شهرداری اقدامات فوری و عاجل را با کیفیت بالایی انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: بهداری ارتش نیز با تجربه‌های بالای خدمت‌رسانی نیز یاور نیروهای خدمتگذار در حوزه سلامت و بهداشت و درمان هست.

فتاحی فرمانده بهداری تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش هم گفت: برای ضدعفونی کردن این مدارس از محلولی شامل ۲۵ تا ۳۳ درصد وایتکس، ۲۰ درصد محلول کلر، یک درصد ستریماید یا ساولون و آب استفاده شده است.

وی اظهار داشت: ارتش در هرگونه شرایط دشوار کشور آماده خدمت به مردم است و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای مقابله با تهدیدات و بحران‌ها بهره می‌بریم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آیت الله بهجت پنومونی ملکه رنجبر لیله الرغائب معصومه ابتکار کرونا یگان زرهی ارتش اقدامات کروناویروس کرونا در ایران آیت الله بهجت پنومونی ملکه رنجبر لیله الرغائب معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است اکنون، شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

دیگر خبرها

  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند