Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در استان اردبیل، کلیه مدارس، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش و کلاس های سواد آموزی در سطح استان در روزهای شنبه تا دوشنبه ۱۰ تا ۱۲ اسفند ماه ۹۸ تعطیل است.

ضمنا توصیه می شود در این ایام خانواده ها از مسافرت خودداری کرده و ضمن مرور درس های دانش آموزان از برنامه های درسی شبکه آموزش که از روز شنبه بصورت  صبح و عصر و برای تمامی دوره های تحصیلی اجرا خواهد شد استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد

مدارس استان یزد به غیر از شهرستان های ابرکوه، مروست، خاتم و بافق غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در پی بارش‌های رگباری و سیل آسا در استان یزد که منجر به آب گرفتگی معابر شهر یزد، منازل و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان شده است مدارس استان بعضاً تعطیل و تعدادی غیرحضوری شد.

محمدعلی ملک زاده، مدیریت بحران استان یزد اظهار کرد: تاکنون فقط مدارس شهر یزد در تمامی مقاطع تحصیلی فردا (چهارشنبه) غیرحضوری اعلام شده است.

مهران فاطمی، استاندار یزد اما در لایو ستاد مدیریت بحران اظهار کرد: مدارس استان یزد به غیر از مدارس مناطق ابرکوه، مروست، خاتم و بافق غیرحضوری شد.

کد خبر 747364

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی