Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:46:53 GMT

سلیمی – نوری؛ انگیزه‌هایی با طعم انگیزه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۵۶۸

سلیمی – نوری؛ انگیزه‌هایی با طعم انگیزه

کاپیتان پارس جنوبی به عنوان بازیکن برتر این تیم طی فصل اخیر توانسته نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و البته به نظر می‌رسد امروز کار سختی مقابل حریف پیش رو داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری که سابقه حضور در تراکتور را در کارنامه دارد و با شرایطی عجیب از این تیم جدا شد، امروز به عنوان گلزن برتر پارس جنوبی در ترکیب تیمش از انگیزه زیادی برابر حریف برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در سمت مقابل نیز ایمان سلیمی در خط دفاعی تراکتور حضور دارد که یکی از بازیکنان تاثیرگذار سد دفاعی سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شود. سلیمی که حضور در لیگ برتر را با نمایش درخشان در ترکیب پارس جنوبی تجربه کرده، اکنون طی دو فصل اخیر در ترکیب دفاعی تراکتور به یک مهره تاثیرگذار تبدیل شده و امروز نیز از انگیزه زیادی برابر تیم سابق خود برخوردار است.


باید دید سلیمی قادر خواهد بود برابر نوری و دیگر مهره‌های تهاجمی پارس که برای فرار از سقوط به امتیازات این دیدار خانگی چشم دوخته‌اند نمایش موفقی از خود به جا بگذارد یا کاپیتان طلایی‌پوشان بار دیگر جشن گل ویژه خود را در استادیوم جم به اجرا می‌گذارد.

 

ایمان سلیمی پارس جنوبی جم محمد نوری تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایمان سلیمی پارس جنوبی جم محمد نوری تراکتور پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پاکو خمز سرمربی تراکتور که چند روز قبل با مسئولان این باشگاه نشستی را برگزار کرده بود به احتمال فراوان امروز از این تیم جدا خواهد شد. 

به احتمال فراوان این مربی آخرین جلسه تمرینی خود را با تراکتور پشت سر بگذارد و سپس به همکاری اش با تیم تبریزی پایان دهد. این مربی که با این باشگاه قرارداد دارد در آخرین صحبت هایی که با مسئولان باشگاه داشته تلویحا اعلام کرده نمی خواهد در تراکتور بماند.

البته باشگاه تراکتور با توجه به غرامت فسخ قرارداد پیشنهادی برای قطع همکاری به این مربی ارائه نکرده اما طبق پیگیری خبرنگار آنا این مربی خودش تصمیم گرفته تا از تراکتور جدا شود و به نظر می رسد آنقدر مصمم است که شاید همین امروز به همکاری اش با این باشگاه پرطرفدار خاتمه بدهد.

طی یکی دو روز اخیر شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه تراکتور با گل محمدی مطرح شده اما خبرنگار آنا کسب اطلاع کرد این خبر صحت ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • خمز رفت؛ تراکتور دنبال یحیی گل‌محمدی
  • خمز از تراکتور جدا شد / گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی شد
  • یحیی گل‌محمدی گران‌ترین مربی لیگ می‌شود؟ | بمب پرشورها در آستانه انفجار
  • گل‌محمدی دوباره گزینه اصلی تراکتور شد
  • خمس در تراکتور ماندنی شد؟
  • شاید امروز آخرین حضور سرمربی اسپانیایی در تمرین باشد/ خمز در آستانه فسخ قرارداد با تراکتور
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • سینمای ایران مسافر کره جنوبی شد
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست