Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@23:56:16 GMT

هفته آینده با پیک بیماری کرونا مواجه هستیم

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۶۶۷

سعید نمکی وزیر بهداشت در پایان پنجمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در وزارت بهداشت برگزار شده است با تشکر از رهبر معظم انقلاب و تمامی پزشکان و پرستاران و کادر درمانی گفت: اگر چه در سراسر کشور بخش‌های بیمارستانی را آماده کرده‌ایم و تمامی امکانات را به میدان آورده‌ایم اما باید بگویم که هفته نسبتا سختی را در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در خصوص اپیدمی این بیماری در دنیا ادامه داد: پیک اصلی بیماری در هفته آتی و روزهای آینده است اما این به معنی وحشت نیست و قرار نیست اتفاقات حادی بیفتد چراکه با هوشمندی مردم شریف و همه دست‌اندرکاران و خبررسانی‌ که انجام می‌شود همچنین با همکاری همه دستگاه‌ها و مدیرانی که در همه عرصه‌ها حضور دارند خیز بیماری را تحت کنترل قرار می‌دهیم مردم باید در جریان روند آتی بیماری باشند. به همین دلیل از مردم تمنا می کنم بیش از تر قبل همراهی کنند ودر کاهش آلودگی به ما کمک کنند و از ترددها خودداری کرده و هر دستوری را که ابلاغ می‌کنیم تبیعت شود

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است

آفتاب‌‌نیوز :

جواد صالحی در گفتگو با ایسنا بیان کرد: پرواز‌ها از ساعت ۵ صبح امروز تا این ساعت (۷:۴۵) برای حفظ ایمنی تعلیق شده بود، اما اکنون از سر گرفته شده است. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از پرواز‌ها با تاخیر مواجه شدند، اکنون هماهنگی‌ها با شرکت‌های هواپیمایی در حال انجام است تا مسافران بتوانند پرواز‌های خود را انجام دهند. 

شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران ساعاتی پیش اعلام کرد پرواز‌های فرودگاه‌های مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور به دلیل حفظ ایمنی با تاخیر مواجه هستند.

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی در حال انجام است
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد