Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منصور جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای مقابله و پیشگیری از شیوع آن تعطیلی کلاس‌ها در مراکز آموزشی و اخذ امتحان آئین‌نامه رانندگی در تمامی آموزشگاه‌های رانندگی استان خوزستان و مراکز خدمات خودرویی و تعویض پلاک (راهگشا) در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی کلاس‌ها و آزمون‌های عملی پایه یک و دو رانندگی (عملی و کتبی) در هفته آینده تعطیل اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا منجر به بروز بیماری حاد تنفسی می‌شود و بیشتر از طریق مجاری تنفسی مثل دهان و بینی وارد بدن می‌شود، به مردم توصیه می‌کنیم که ایاب و ذهاب خود را کمتر کنند.

جمشیدی عنوان کرد: اگر کسی علائمی مانند سرفه و عطسه دارد به محیط‌های عمومی مراجعه نکند و با خود رعایتی و خود مراقبتی جامعه را دچار ناراحتی نکند.

وی گفت: مردم ایران با فرهنگ و انسان دوست هستند و قطعاً این موارد را رعایت می‌کنند و در نهایت همه با کمک یکدیگر این ویروس را شکست داده و جامعه پیروز این میدان می‌شود.

کد خبر 4865180

منبع: مهر

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی خوزستان تعطیلات مراکز معاینه فنی مرکز خدمات آموزشی ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش باران شیراز بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت:

به مناسبت گرامیداشت روز ملی نان و گندم (۳۱ فروردین) کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان راه اندازی شد. 

امید جهان نژادیان افزود: این کانون با هدف ارتفای دانش و توانمندی‌های مربوط با صنعت غله و نان و آموزش متخصصان و انتقال فناوری‌های نوین در این بخش ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: همچنین در این مراسم تفاهمنامه همکاری میان ادارات کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان، فنی و حرفه‌ای و پارک علم و فناوری خوزستان در جهت آموزش و ارتقای صنعت غله و نان استان به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • عبدالله ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • ویسی:همه من و کمالوند را می‌شناسند، بهتر است عوام‌فریبی نکند
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • راه اندازی کانون آموزشی و فناوری نان خوزستان
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند
  • انتقاد یک روزنامه از حضور صدیقی در نماز جمعه و راه اندازی دوباره گشت ارشاد