Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم حسین‌زاده در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام شهیدی که در اختیار ایسنا قرار داد، نوشت:

«بسمه تعالی

جناب آقای حجت‌الاسلام شهیدی

ریاست محترم بنیاد شهید

همانطور که استحضار دارید پس از شیوع گسترده ویروس کرونا تعدادی از پزشکان، پرستاران و کادرهای بیمارستانی و مراکز درمانی با شرف این آب و خاک در راه مقابله با این ویروس مهلک و حفظ سلامت مردم ایران جانشان را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هموطنان عزیز با آگاهی کامل از عواقب خطرناکی که جان آنها را تهدید می‌کند در صف مقدم مقابله با کرونا قرار گرفتند و رحلت شهیدگونه‌ای از میان ما داشتند.

از حضرتعالی به عنوان ریاست بنیاد شهید انتظار می‌رود مقدمات و تهمیدات لازم را فراهم کنید تا این عزیزان از میان ما رفته هرچه سریع‌تر به عنوان شهید شناخته شوند و خانواده‌های آنان از حمایت‌های مادی و معنوی لازم برخوردار شوند.

عبدالکریم حسین‌زاده

رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پا شهید فراکسیون حقوق شهروندی مجلس بنیاد شهید کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود

پدرام پاک آیین،گفت: بیشترین افزایش تعرفه خدمات  درمانی، تشخیصی و پزشکی با هدف تأمین هزینه های مراکز درمانی و ماندگاری پزشکان  برای سال ۱۴۰۳  صورت گرفته که اعم از هزینه های خدمات بیمارستانی و سهم پزشکان است.
 پاک آیین افزود: محاسبه  تعرفه خدمات درمانی و تصویب آن در دولت با  رویکرد تعادلی مبنی بر حمایت از سبد معیشتی مردم، تأمین حق  جامعه در دسترسی آسان و ارزان به خدمات درمان و ماندگاری پزشکان در بخش دولتی صورت گرفته است.

منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • چاره اندیشی شهرداری پایتخت برای سفید بالک ها
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • تعرفه های پزشکی اعلام شد/ تنها تعرفه های قانونی ملاک عمل خواهد بود
  • بی اعتباری جریمه های صادرشده از سوی درجه داران کادر و افسران وظیفه
  • آیا آبله هنوز برای دنیا یک تهدید محسوب می‌شود؟
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟