Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: در پی شیوع ویروس کرونا و کمبود برخی کالاهای مرتبط با پیشگیری از این ویروس و با هماهنگی‌های انجام شده و تشکیل تیم گشت مشترک با حضور نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی، سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان تعداد ۷ اکیپ به صورت روزانه از داروخانه‌ها و مراکز عرضه کالای پزشکی بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: دو اکیپ در زاهدان در صبح و عصر و در شهرستان‌های حساس‌تر و با وسعت بیشتر نیز هر کدام یک اکیپ فعال هستند.

وی افزود: البته در صورت ثبت و یا اعلام گزارش از طریق سامانه ۱۳۵ به منظور بررسی شکایات از نحوه عرضه و توزیع ماسک و سایر اقلام مرتبط در هر نقطه از استان با فوریت تیم گشت مشترک اعزام خواهد شد.

میرزایی ادامه داد: از روز گذشته با ورود دادستانی، علاوه بر افزوده شدن نماینده دادستان به تیم گشت مشترک، نظارت‌ها و برخوردها نیز جدی تر شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون حدود ۳۵۰۰ ماسک احتکار شده در زاهدان کشف و برای ۶ داروخانه و مرکز عرضه کالای پزشکی پرونده تشکیل شده که بزودی آرا قطعی صادر می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: شدیدترین برخوردها در انتظار افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، خواهد بود و در راستای حق و حقوق شهروندان با هیچ شخصی تعارف نخواهیم داشت.

کد خبر 4865242

منبع: مهر

کلیدواژه: زاهدان ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش باران شیراز بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان

منصور انصاری   اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع لیوان شیشه ای و بلورجات به ارزش سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و ممنوعیت فعالیت یک ساله شرکت، شخص حقوقی را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این میزان کالا را قبل از خروج از کشور از یک دستگاه تریلی در پایانه مرزی میرجاوه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • تشکیل ۱۴۱۷ پرونده تخلف تعزیراتی نوروزی در خراسان رضوی
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • گران‌‌فروشی داروی کمیاب به بهانه یک بخشنامه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد