Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در راستای مسئولیت اجتماعی و به دستور مدیر عامل، این پتروشیمی طی نامه‌ای به شرکت‌ها، ادارات، سازمانها و شهرداری‌ها، آمادگی خود را برای تامین آب ژاول مورد نیاز ادارات و نهادها و مردم جهت گندزدایی اعلام کرد.

در همین راستا ۲۰ هزار لیتر آب ژاول از سوی این پتروشیمی به شهرداری تهران تحویل شد و از فردا برای استانداری گیلان و چند استان دیگر محموله آب ژاول بارگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آب ژاول مورد نیاز مردم ماهشهر برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا توسط پتروشیمی کارون توزیع شده و این روند ادامه خواهد داشت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ابتلا به بیماری پتروشیمی شهرداری تهران ویروس کارون آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع امامان جماعت ادارات، با بیان اینکه نباید تنها به نماز خواندن در ادارات اکتفا شود، اظهار داشت: خوب است که نیم ساعت قبل از اذان در ادارات حاضر شوید تا با کارمندان و افراد حاضر در آنجا به گفت‌وگو بپردازید.

وی با تأکید بر اینکه این حضور فرصت مغتنمی است که باید به نحو احسن از آن استفاده شود، گفت: پیامبر گرامی اسلام و امام علی (ع) نه با سخنرانی تنها که با لبخند و مهربانی، بسیاری از افراد را جذب کردند.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در سیره علمای ما نیز این رفتار وجود داشته است، یادآور شد: مرحوم آیت الله آخوند (ره) نام فرزندان افرادی که در مسجد حضور داشتند را نیز می‌دانستند و پیگیری احوال آنها بودند.

وی با تاکید بر اینکه این کشور متعلق به همه مردم است و همه ما در کنار هم برای پیشرفت آن تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: خوب است اگر خدای نکرده یک نفر از کارکنان اداره که در آن حضور دارید بیمار شد، به عیادت او بروید و پیگیر درمان او شوید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با بیان اینکه از این فرصت برای تبلیغ دین خدا استفاده کنید، اظهار کرد: میزان موفقیت در این کار را در نمازخانه ادارات می‌توان مشاهده کرد.

وی همچنین با بیان اینکه نسبت به نماز مساجد و مدارس نیز باید توجه ویژه‌ای شود، ابراز کرد: در طول هفته یک روز را در مسجد و یا مدرسه‌ای که در نزدیک اداره قرار دارد نیز حاضر شوید.

کد خبر 6083981

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد
  • تکلیف تامین ۲۰درصدی برق ادارات استان تهران از منابع تجدیدپذیر
  • گفتمان و مشارکت مردم جزو اولویت‌های بخش کشاورزی استان قزوین است
  • تکمیل ۴ ایستگاه‌ مترو اولویت شهرداری در خط ۶
  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد