Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@13:33:31 GMT

بازگشایی راه های مسدود شده روستایی در قزوین

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۸۸۴

بازگشایی راه های مسدود شده روستایی در قزوین

تمامی ۷۱ راه روستایی بسته شده ناشی از بارش برف چهار روز گذشته در این استان با تلاش شبانه روزی نیروهای راهدار بازگشایی شد و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش برنا از قزوین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: بارش برف که از ۶ اسفند ماه در سراسر استان آغاز شده بود علاوه بر مناطق سرد و کوهستانی، تمامی راه‌های اصلی و فرعی، بزرگراه و آزادراه‌های استان را در بر گرفت تا جایی که کولاک برف باعث مسدودی آزادراه قزوین - زنجان برای مدت هفت ساعت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد حق لطفی ادامه داد: با توجه به اینکه اولویت بازگشایی معابر، راه‌های اصلی بودند به همین لحاظ ۳۵۰ نیروی راهدار با بهره گیری از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین اقدام به بازگشایی معابر اصلی، به خصوص آزادراه و بزرگ راه‌ها جهت تسهیل در امر تردد خودروهای عبوری کردند.

این مسئول افزود: پس از انجام عملیات برف روبی، بلافاصله بازگشایی معابر ۷۱ روستای مسدود شده با کمک ۴۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهداری و ۳۷۰۰ تن ماسه و نمک طی مدت ۲ روز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

حق لطفی با اشاره به اینکه نیروهای راهداری همچنین موفق به آزادسازی و رهاسازی ۱۲۰ دستگاه خودرو گرفتار در برف نیز شدند، تصریح کرد: بارها از شهروندان و مسافران درخواست شده تا هنگام بارش برف و وضعیت نامناسب جوی اقدام به سفر نکنند اما متاسفانه باز هم در مواقعی این مساله مورد توجه قرار نگرفته و با انجام سفرهای غیرضروری، مشکلاتی را برای خود و خانواده‌هایشان ایجاد می‌کنند.

به گفته وی، هنگام فصل سرما از هموطنان درخواست داریم تا قبل از سفر و از طریق سامانه هوشمند ۱۴۱ وضعیت راه‌های کشور را جویا و سپس اقدام به انتخاب مسیر سفر خود کنند.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راه های روستایی برف روبی حمل و نقل جاده ای کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور روستایی شهرک عشایری مهر دشت بخش درح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محور روستای شهرک عشایری مهردشت بخش درح مسدود شد و همچنین بر اثر بارندگی های شدید سیلاب در رود میان پشته جاری شد. 




کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





 

 

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بازگشایی ۵۵ کیلومتر ایلراه عشایری خراسان جنوبی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ ترافیک سنگین در محورهای برون شهری کشور
  • مسدود شدن محور روستایی شهرک عشایری مهر دشت بخش درح
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی آزادراه تهران – کرج – قزوین
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۲۶ فروردین ماه