Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:07:41 GMT

شیوع کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده نیست

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۹۴۹

شیوع کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری ظهر جمعه در نشست استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا افزود: همه مسئولان استان بر اساس برنامه ریزی های ستاد ملی و وزارت بهداشت عمل کنند.

وی ادامه داد: برای دسترسی آسان مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی از ظرفیت‌های ویژه استان استفاده بشود.

شهریاری با بیان اینکه جانفشانی کارکنان بیمارستانی قابل تقدیر است اضافه کرد: همانطور که انتظار داریم فروشندگان و کسبه در فروش اقلام پیشگیرانه با وجدان کاری انجام وظیفه کنند ما نیز باید بیش از پیش در وظایف مان با وجدان باشیم و کوتاهی نکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان غربی گفت: در سه جلسه قبلی مصوبات خوبی به تصویب رسیده که باید برای اجرایی ساختن آنها از جمله ضد عفونی نمودن اماکن آموزشی و تجمعی مردم و نیز تسهیل در دسترسی به اقلام پیشگیرانه سرعت داده شود.

شهریاری خاطرنشان کرد: از مردم انتظار داریم تا اخبار درست را از طریق رسانه ملی و در استان نیز توسط سخنگوی ستاد پیگیری کنند. با تلاش همگانی بر این آزمون نیز فائق می آییم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه تاکید کرد: سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا بیش از پیش رسانه‌ها را در جریان فعالیت‌های انجام گرفته قرار دهد.

وی یادآور شد: در شرایط امروز رفتارهای منطقی و دوری از رفتارهای هیجانی و بدون پشتوانه علمی می‌تواند در سرعت بخشی به دستیابی به فضای آرام مؤثر باشد.

وی اظهارکرد: از فعالین فضای مجازی تقدیر می‌کنیم و انتظار داریم تا جامعه را به سمت رعایت هر چه بیشتر موارد بهداشت فردی سوق دهند و از ایجاد تنش روانی در جامعه پرهیز کنند.

شهریاری گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی لحظه به لحظه رصد می‌شود. همه در این راه باهم هستیم و نقش و تلاش مسئولین باید بیشتر باشد. هیچ کوتاهی و یا تبعیضی قابل پذیرش نیست.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه خوشبختانه روند شیوع در استان نگران کننده نیست. گفت: بیمارستان‌هایی که برای بستری بیماران در نظر گرفته شده باید بیش از پیش مراقب و آماده باشند.

کد خبر 4865257

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی ویروس کرونا انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش باران شیراز بارش برف آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۵:۳۴ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳؛ در محور اشنویه - ارومیه روستای گلماوران شاخ به شاخ شدن یک دستگاه ۲۰۶ با پراید ۲ مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات عین الروم اشنویه بلافاصله به محل احداثه اعزام شدند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، مصدومین به مرکز درمانی انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • شاخ به شاخ شدن یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با پراید در محوراشنویه - ارومیه
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد رسید
  • نرخ بیکاری در آذربایجان غربی به ۷.۶ درصد درصد رسید
  • دریاچه زیبای سد حسنلو در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • پمپ بنزین های خلوت در شهرهای آذربایجان غربی
  • از ظرفیت‌های معدنی آذربایجان‌غربی حمایت می‌شود
  • تشکیل استان تهران غربی در دست بررسی است