Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@07:21:04 GMT

عکس/ میوه‌فروش بامعرفت اصفهانی

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۴۹۶۸

تصویری از اقدام زیبای میوه فروش با انصاف اصفهانی در روزهایی که نیاز به این وحدت و همدلی بیشتر از گذشته است.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا میوه فروشی اصفهان با معرفت جالب و دیدنی ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟

مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان گفت: فروردین سال جاری در شرایطی به پایان رسید که شاخص کیفیت هوا در شهر اصفهان با شش روز وضعیت ناسالم (قرمز و نارنجی)، تعداد ۲۱ روز هوای سالم و چهار روز پاک (سبز) را ثبت کرد.

جمشید لقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وضعیت سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌ها کلان‌شهر اصفهان اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا در نخستین ماه بهار ۱۴۰۳ هیچ‌کدام از روزهای نصف‌جهان در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) ثبت نشده‌اند.

وی افزود: مطابق با داده‌ها و اطلاعات آماری ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهرداری اصفهان یک روز شرایط ناسالم برای عموم (قرمز)، پنج روز ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، تعداد ۲۱ روز قابل قبول (زرد) و چهار روز هوای پاک طی مدت مذکور در شهر اصفهان ثبت شده است.

مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل‌ونقل شهرداری اصفهان با اشاره به عوارض بهداشتی و اقدامات احتیاطی آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون (در شرایط قابل قبول)، خاطرنشان کرد: احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس، احتمال تشدید بیماری‌های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان از عوارض بهداشتی این آلاینده‌ها است، از این‌رو افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت‌های طولانی یا سنگین را کاهش دهند.

لازم به ذکر است، شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا همچون منواکسید کربن، دی‌اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن‌دار، ازن و ذرات معلق (ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف دارد، به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 746829

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • طعنه باشگاه ذوب‌آهن: دکمه پنالتی ما خاموش شده!
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • حسرت سپاهانی‌ها با درخشش چهره اصفهانی!
  • پیک نیک اصفهانی‌ها کنار زاینده رود در روز حادثه!
  • راهپیمایی اصفهانی‌ها در حمایت ازعملیات وعده صادق