Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، در مراسمی که با حضور ایروانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، روسای نهادهای انقلابی، رئیس سازمان ملی بهره وری ایران، جمعی از اساتید دانشگاه های کشور، مدیران ارشد، کارشناسان ۱۵۰ شرکت فعال کشور و نیز محمدرضا ساروخانی عضو هیات مدیره و مدیر تعالی سازمانی بانک سینا برگزار شد، جوایز شرکتهای برتر از جمله این بانک اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است درخواست بانک سینا برای شرکت در چهارمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت در سطح تقدیرنامه بود که طبق فرایندهای این دوره از جایزه، مورد بررسی دقیق قرار گرفت و پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان و بررسی و صحه گذاری در کمیته علمی و داوری دبیرخانه جایزه، این بانک حائز شرایط دریافت سطح تقدیرنامه سه ستاره شناخته شد.

مدیر جایزه ملی تعالی و پیشرفت در نامه ای ضمن تبریک این موفقیت، از مدیرعامل، مدیران و کارکنان بانک سینا به منظور تلاش برای استقرار الگوی تعالی سازمانی و برنامه ریزی و اجرای آموزش، فرایند خودارزیابی، برنامه های بهبود، تدوین اظهارنامه تعالی سازمانی و نیز حضور فعال در چهارمین دوره فرایند جایزه ملی تعالی و پیشرفت در سال 98 قدردانی کرد.

دبیرخانه جایزه ملّی تعالی و پیشرفت با نظر به سیاستهای کلی نظام، اقتصاد مقاومتی و الگویی اسلامی-ایرانی پیشرفت با هدف توسعه فرهنگ تعالی و افزایش بهره‌وری بنگاه‌های اقتصادی کشور از طریق بسترسازی لازم و برنامه‌ریزی یکپارچه و طرح‌ریزی الگویی اسلامی-ایرانی با محوریت تعالی سازمانی، اقتصاد مقاومتی و اخلاقیات ایجاد شده است.

این جایزه سعی می‌کند که به تدریج بنیانگذار مدلی اسلامی- ایرانی در حوزه تعالی‌ سازمانی شود که ضمن پوشش ابعاد بنیادی و مختصات زیربنائی سازمان متعالی اسلامی - ایرانی به اصول و علوم و فنون روز مدیریت در دنیا نیز مقید بوده و به صورت پویا، شعارهای سالیانه کشور را نیز دنبال کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک بانک سینا تعالی و پیشرفت تعالی سازمانی بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن

تماشاگر حاضر در سالن توانست جایزه 20 هزار دلاری پرتاب توپ به سبد از میانه میدان را کسب کند.

دانلود (4.8MB)

دیگر خبرها

  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • چرا تاکنون موفق به پیوند مغز نشده‌ایم؟ + فیلم
  • جهادگر اردبیلی عنوان برگزیده آیین جایزه نوبل ایرانی را کسب کرد
  • جوكوويچ بهترین ورزشکار جهان شد
  • رسمی؛ جود بلینگام برنده جایزه بیشترین پیشرفت سال لوریوس شد
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • پرتاب توپ بسکتبال از میانه میدان و دریافت جایزه 20 هزار دلاری توسط تماشاگر حاضر در سالن
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشید
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشد
  • حتی یک خودروی برقی هم موفق به دریافت پلاک تاکسی نشده است