Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در استان اردبیل، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مدارس استان به‌مدت ۳ روز تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس تصمیم ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در استان اردبیل، برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مدارس استان به‌مدت ۳ روز تعطیل شد.

براساس این اطلاعیه؛ کلیه مدارس، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش و کلاس‌های سوادآموزی در سطح استان در روزهای شنبه تا دوشنبه، ۱۰ تا ۱۲ اسفند ماه سال‌جاری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ ضمنا توصیه می‌شود در این ایام خانواده‌ها از مسافرت خودداری کرده و ضمن مرور درس‌های دانش آموزان از برنامه‌های درسی شبکه آموزش که از روز شنبه به‌صورت صبح و عصر و برای تمامی دوره‌های تحصیلی اجراء خواهد شد استفاده کنند.

جدول پخش برنامه های زنده آموزشی شبکه آموزش سیما برای مقاطع مختلف تحصیلی/ شنبه ۱۰ اسفند ۹۸

منبع: فارس

کلیدواژه: اردبیل تعطیلی مدارس خبرگزاری فارس آموزش و پرورش اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و نفوذ سامانه شدید بارشی در استان مدارس شیفت صبح در تمامی مقاطع در شهرستان‌های زاهدان، نصرت آباد و سرباز و مدارس شهرستان‌های کنارک، دلگان، مهرستان، تفتان و خاش در دو نوبت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل اعلام شد.

فعالیت مدارس در این شهرستان‌ها روز چهارشنبه ۲۹ فروردین به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دست کوتاه ۳۰ هزار کودک معلول از تحصیل / کمبود مدرسه و دشواری رفت‌وآمد
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • تعطیلی مدارس شهرهای بلوچستان
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • تعطیلی مدارس این شهرها و استان ها فردا سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس سه شنبه غیر حضوری شدند
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه
  • اعلام روزشمار هفته سلامت ۱۴۰۳